محافظ روی استخر یکی از ابزارهای مهم برای ایمنی کودکان و بزرگسالان در نزدیکی استخر است. این ابزار باعث می‌شود تا در صورت سقوط به استخر، فاصله بین سر و آب کمتر شده و احتمال ابتلا به صدمات جدی روی سطح آب کمتر می‌شود. در ادامه توضیحاتی در مورد نوع‌های محافظ روی استخر و نحوه استفاده از آن‌ها آورده شده است:



محافظ روی استخر یکی از ابزارهای مهم برای ایمنی کودکان و بزرگسالان در نزدیکی استخر است. این ابزار باعث می‌شود تا در صورت سقوط به استخر، فاصله بین سر و آب کمتر شده و احتمال ابتلا به صدمات جدی روی سطح آب کمتر می‌شود. در ادامه توضیحاتی در مورد نوع‌های محافظ روی استخر و نحوه استفاده از آن‌ها آورده شده است:

1- محافظ هوا: محافظ هوا یکی از محافظ‌های رایج است که در بیشتر استخرهای عمومی استفاده می‌شود. این محافظ با گرفتن هوا به صورت اتوماتیک، بر روی سطح آب استخر قرار می‌گیرد و باعث کاهش فاصله بین سطح آب و سر شناگر می‌شود.

2- محافظ شیشه‌ای: محافظ شیشه‌ای یکی از محافظ‌های دیگری است که در استخرهای خانگی و تجاری استفاده می‌شود. این محافظ از یک شیشه‌ی ضخیم تشکیل شده است و برای نصب آن به یک چارچوب فلزی نیاز دارید.

3- محافظ شبکه‌ای: این محافظ برای استفاده در استخرهای خانگی و تجاری مناسب است. محافظ شبکه‌ای به صورت شبکه‌ای از روی سطح آب قرار می‌گیرد و باعث کاهش فاصله بین سر و آب می‌شود.

S3icc69Z7g

در نهایت، برای استفاده بهینه از محافظ روی استخر باید به نکات زیر توجه کرد:

  • قبل از استفاده از محافظ، باید مطمئن شوید که آن درست نصب شده است و هیچ گونه نواقصی ندارد.
  • در صورت استفاده از محافظ هوا، باید از میزان هوایی که در آن قرار دارد مطمئن شوید تا کارایی آن بهینه باشد.

  • برای استفاده از محافظ شیشه‌ای، باید از شیشه‌ی ضخیم و مقاوم استفاده کنید و باید به طور دوره‌ای آن را بررسی کرده و از هر گونه خراش و ترکی جلوگیری کنید.
  • در صورت استفاده از محافظ شبکه‌ای، باید از شبکه‌ی قوی و مقاوم استفاده کنید و باید به طور دوره‌ای آن را بررسی کرده و از هر گونه شکستگی و نقصی جلوگیری کنید.
  • همیشه باید محافظ روی استخر را در جای خود قرار داده و پس از استفاده به درستی ذخیره کنید.
  • در صورت وجود کودکان در محل استخر، باید همیشه نظارت داشته باشید و به هیچ عنوان آن‌ها را بدون نظارت در نزدیکی استخر رها نکنید.

با رعایت این نکات، استفاده از محافظ روی استخر به‌عنوان یکی از ابزارهای ایمنی مهم در نزدیکی استخر می‌تواند از ابتلا به صدمات جدی جلوگیری کند و ایمنی شما و دیگران را تضمین کند.

محافظ روی استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،محافظ روی استخرز اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع لیست قیمت روکش استخر-ساخت کاور استخر-خرید روکش استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع محافظ روی استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

oaX4HvLFUu
محافظ روی استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع محافظ روی استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت روکش استخر-ساخت کاور استخر-خرید روکش استخر با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از محافظ روی استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

محافظ روی استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (لیست قیمت روکش استخر-ساخت کاور استخر-خرید روکش استخر ).

 

yb7jdl13dj

مناسب ترین، ارزان ترین و با کیفیت ترین کاور استخر، روکش استخرهای نایلونی بوده که در اندازه ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. که می توان گفت یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی استخرها بوده که علاوه بر استخرهای خانگی مناسب استخرهای صنعتی و تجاری هم میباشد.
قیمت این روکش استخرها بستگی به عواملی چون ابعاد، جنس نایلون، اتوماتیک یا دستی بودن جمع‌کن دارد.
در صورتی که قصد ساخت محفظه استخرهای آهنی یا بتنی یا چوبی بر روی استخر را داشته باشید هزینه بسیار بالایی را برای شما خواهد داشت.به همین منظور روکش استخرهای نایلونی به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روی تمام استخرها را دارد بلکه قیمت بسیار پایینی هم نسبت به محصولات مشابه خود دارد.
از مهمترین قابلیت‌ها و مزیت‌های روکش استخر نایلونی می توان به نصب و راه اندازی آسان در کوتاه‌ترین زمان، قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه، لوازم جانبی متنوع و ارزان، ضمانت و خدمات پس از فروش آن اشاره کرد.

JPdWuqCIXf
محافظ روی استخر - در این مقاله در مورد موضوعات لیست قیمت روکش استخر-ساخت کاور استخر-خرید روکش استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

Top