سقف ریلی حیاط یکی از راه‌حل‌هایی است که برای سایبان‌ها یا حیاط‌هایی که نیاز به سایبانی دارند، استفاده می‌شود. این نوع سقف با استفاده از ریل‌های متصل به یکدیگر، ساخته می‌شود و به صورت شبیه به سایبان، فضایی باز و بیشتر برای حیاط فراهم می‌کند.



برای ساخت سقف ریلی حیاط، می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

  1. ابتدا باید ابعاد حیاط خودتان را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید اندازه‌ی دقیق ریل‌های مورد نیاز را محاسبه کنید.

  2. سپس باید ریل‌های فلزی را به طول مورد نیاز برید و به یکدیگر وصل کنید. این ریل‌ها معمولاً از آلومینیوم یا فولاد ساخته می‌شوند.

  3. پس از وصل کردن ریل‌ها، آن‌ها را به دیوار یا ستون‌های موجود در حیاط، متصل کنید. برای این کار، می‌توانید از پیچ و مهره استفاده کنید.

  4. در این مرحله، می‌توانید سایبان را با استفاده از چوب، شیشه یا پلاستیک روی ریل‌ها قرار دهید. بهتر است برای سایبان از موادی مانند پلی‌کربنات یا شیشه لمینته استفاده کنید که مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارند و همچنین از نور خورشید برای تابش به داخل حیاط استفاده می‌شوند.

  5. در نهایت، با نصب لامپ‌های مناسب در سایبان، می‌توانید این فضای باز را شبانه روشن کنید و از آن برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت استفاده کنید.

jNhurpQuA5

سقف ریلی حیاط - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سقف ریلی حیاطز اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک-ریل سقف کاذب-ریل سقف متحرک-قیمت سقف متحرک حیاط خلوت خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف ریلی حیاط را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
سقف ریلی حیاط - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف ریلی حیاط در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک-ریل سقف کاذب-ریل سقف متحرک-قیمت سقف متحرک حیاط خلوت با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف ریلی حیاط را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سقف ریلی حیاط طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف متحرک-ریل سقف کاذب-ریل سقف متحرک-قیمت سقف متحرک حیاط خلوت ).

XFW0bIUslq

انواع نورگیر ریلی و متحرک حیاط خلوت
استفاده از پوشش هایی به عنوان سقف حیاط خلوت ایجاد ایمنی بیشتری برای سازه ها می نماید. ممانعت از ورود آلودگی و گرد و خاک و یا سرقت بیشتر افراد را بر آن می دارد که اقدام به استفاده از نورگیر در طراحی ها و متریال های مختلف برای این قسمت از سازه خود نمایند. سقف های ثابت با متریال های پلی کربنات که به صورت های مختلفی مثل؛ بیضی، گرد، مستطیل، کمانی، مثلثی و یا حبابی طراحی می شوند زیبایی سازه ها را بیشتر می کند. اما بیشتر این نورگیرها با قابلیت باز شوندگی برای استفاده راحت تر و نظافت ساده تر طراحی و تولید می شوند. در نظر گرفتن فضایی برای باز شدن قسمت هایی از نورگیر سقفی به مصرف کنندگان آن این امکان را می دهد تا در هر زمان بنا بر نیاز خود آن را بسته و یا باز کنند.
اما امروزه برای راحتی بیشتر از انواع نورگیر ریلی و متحرک برای سقف این قسمت ها استفاده می شود. استفاده از یک موتور کوچک در کنار نورگیر نیز باعث سهولت در حرکت سقف شده و نیاز مصرف کننده را در طی روز به نور طبیعی و پوشش این قسمت در صورت نیاز کاملا مرتفع می سازد.
سقف پاسیو ریلی
سقف کشویی ریلی پاسیو موجب شده تا فضای شما در تمام فصول و شرایط آب و هوایی قابل استفادهباشد و براحتی امکان بهره گیری هرچه بیشتر از فضا فراهم خواهد شد و در هنگام مناسب بودن هوا در صورتی که مدل سقف متحرک برقی را انتخاب کرده باشید به سادگی با ریموت کنترل سقف باز و بسته خواهد شد.

ya5XlkZAmN
سقف متحرک برقی یا دستی:
سقف متحرک کشویی در دو نوع برقی و دستی تولید شده که با توجه به امکان دسترسی دشوار به سقف برای باز و بسته کردن پیشنهاد ما سقف کشویی برقی بوده که علاوه بر مدرن بودن شما به سادگی می توانید به بلای سقف پاسیو برای نظافت و کارهای دیگر به راحتی در دسترس باشد.
سقف شیشه پلی کربنات بهترین گزینه برای سقف کشویی پاسیو بوده که بالاترین سطح مقاومت را داشته از طرفی سقف کشویی پلی کربنات سازه سبکتر بوده و دید را پوشانده ولی نور را عبور میدهد تا روشنایی طبیعی حفظ شود، البته مدل های شفاف پلی کربنات نیز موجود است.
انواع نورگیر ریلی و متحرک سقف استخر
استخرها نیز از جمله قسمت های قابل مسقف نمودن در سازه ها است. اکثر افرادی که در سازه های خود دارای استخر هستند برای جلوگیری از ورود آلودگی و استفاده از این فضا حتی در روزهای بارانی و سرد از انواع نورگیر ریلی و متحرک برای سقف استخر استفاده می کنند. این نورگیرها همچنین مانع از دیده شدن استخر توسط همسایگان شده و برای مالک آن ایجاد آرامش بیشتری می نماید. استفاده از انواع نورگیر ریلی و متحرک علاوه بر آن دارای این مزیت بزرگ است که در صورت نیاز و تمایل مالک به سرعت می توان در یک روز ویژه با کنار زدن سقف از هوای دلپذیر استفاده نمود.
نورگیرهای پارچه ای
از انواع نورگیر ریلی و متحرک می توان به نورگیرها یا سایبان های پارچه ای نیز اشاره نمود. این نوع سایبان ها تنها بر روی سقف ها قرار گرفته و پیرامون آن کاملا باز است. عدم نیاز به دیوار در بعضی از فضاها باعث شده است تا تنها بر روی سقف از سایبان پارچه ای استفاده شود.
از دیگر انواع نورگیر ریلی و متحرک می توان به این موارد نیز اشاره نمود.
_ نورگیرهای کشویی
_ نورگیرهای تاشونده
_نورگیرهای چتری
این نورگیرها هر کدام دارای ویژگی خاصی بوده و به روشی مشخص باز و بسته می شوند.


eeXeqvIcqH
مزایای انواع نورگیر متحرک و ریلی
از مزایای انواع نورگیر ریلی و متحرک می توان به این مزیت ها اشاره نمود.
_تمام این نورگیرها قابلیت باز و بسته شدن را به صورت دستی یا کنترلی دارا هستند.
_به خوبی می توان آنها را با شیب مناسب طراحی نمود. این شیب مانع از تجمع آب بر روی آن می شود.
_تنوع در طرح و رنگ و مدل در انواع نورگیر ریلی بسیار زیاد است.
_ دارای وزن بسیار کمی بوده و به راحتی قابل نصب و اجرا بر روی هر فضای هستند.
_ دارای عمر و استحکام بالایی در برابر عوامل طبیعی و محیطی هستند.
با توجه به این موارد نیز می توان گفت که این نورگیرها دارای قیمت های متنوعی هستند که باعث می شود تا افراد بیشتری قادر به استفاده از آن با توجه به درآمد خود باشند.

5sk8uD6gtx

سقف ریلی حیاط - در این مقاله در مورد موضوعات سقف متحرک-ریل سقف کاذب-ریل سقف متحرک-قیمت سقف متحرک حیاط خلوت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

Top