برای ساخت سایبان مغازه مراحل زیر را می‌توانید دنبال کنید: محاسبه اندازه سایبان: ابتدا باید اندازه سایبان مغازه را محاسبه کنید. این اندازه به عواملی مانند عرض مغازه، ارتفاع دیوار، عرض پنجره و ارتفاع درب وابسته است. بعد از محاسبه اندازه، می‌توانید مواد لازم برای ساخت سایبان را تهیه کنید. تهیه مواد لازم: برای ساخت سایبان مغازه، نیاز به موادی مانند چوب، میخ، پیچ و مهره، ورق فلزی و رنگ دارید. برای اینکه سایبان شما قابلیت تحمل بار را داشته باشد و پایداری لازم را داشته باشد، باید از چوب سخت و باکیفیت



1:اتصال چوب‌ها: بعد از نصب میخ‌ها، باید چوب‌ها را با هم اتصال دهید. برای این کار می‌توانید از پیچ و مهره استفاده کنید.
2:نصب ورق فلزی: بعد از اتصال چوب‌ها، باید ورق فلزی را بر روی سایبان نصب کنید. این کار با استفاده از پیچ و مهره انجام می‌شود.
3:رنگ آمیزی: بعد از نصب ورق فلزی، باید سایبان را رنگ آمیزی کنید. برای این کار می‌توانید از رنگ‌های مناسب استفاده کنید که به نظر شما با دکوراسیون مغازه سازگار باشد.
4:نصب سایبان در مغازه: بعد از ساخت سایبان، باید آن را در محل مورد نظر در مغازه نصب کنید. برای این کار می‌توانید از مهارت و دقت خود استفاده کنید و سایبان را با پیچ و مهره به دیوار مغازه بچسبانید.
5:احکام ایمنی: در طراحی و ساخت سایبان مغازه، باید به احکام ایمنی و استانداردهای مربوط به ساخت سایبان توجه کنید. این احکام شامل قوانین مربوط به پایداری، استحکام و ایمنی سایبان می‌شود. بهتر است در این بخش با مشاوران مجرب و صاحب نظر در این زمینه مشورت کنید.

cBGBgy0lmg

در نهایت باید گفت که ساخت سایبان مغازه به چندین عامل وابسته است و برای رسیدن به نتیجه‌ای باکیفیت باید این عوامل را به‌درستی مدیریت کرد. همچنین برای ساخت سایبان مغازه بهتر است از متخصصین مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

آموزش ساخت سایبان مغازه - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع ساخت سایبان ارزان - قیمت سایبان مغازه دیجی کالا - ساخت سایبان با حصیر - طریقه نصب سایبان مغازه خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آموزش ساخت سایبان مغازه را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

آموزش ساخت سایبان مغازه - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع آموزش ساخت سایبان مغازه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت سایبان ارزان - قیمت سایبان مغازه دیجی کالا - ساخت سایبان با حصیر - طریقه نصب سایبان مغازه با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از آموزش ساخت سایبان مغازه  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

AAnLfQCEAW

آموزش ساخت سایبان مغازه طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (ساخت سایبان ارزان - قیمت سایبان مغازه دیجی کالا - ساخت سایبان با حصیر - طریقه نصب سایبان مغازه).

DbSxnmIKqt

 

سایبان مغازه

سایبان کالسکه ای یکی از قدیمی ترین نمونه های سایبان های ایرانی است و یکی از انواع سایبان های برزنتی است که هر روزه نمونه های مختلف آن را بر انواع مغازه ها می بینیم. استفاده از این نوع سایبان به دلیل سایه کردن محیط زیادی از جلوی مغازه ها و جلوگیری از جمع شدن میزان زیادی گرما در محوطه جلوی ویترین مغازه ها از قدیم الیام رایج است و هم اکنون با توجه به طراحی جدید سایبان های کالسکه ای جزو پرمخاطب ترین سایبان های مغازه ها هستند.

این سایبان به دلیل حالت تاشو آنها در مقابل باد و باران بسیار مقاومت دارند و دوام آنها از نمونه های سایبان های صاف و بدون خمیدگی بیشتر است. آموزش ساخت سایبان مغازه - همچنین امکان طراحی متنوع با استفاده از چند قطعه برزنت رنگی در این نوع سایبان ها وجود دارد و ظاهر زیباتری با استفاده از متریال ارزان تر ایجاد می کند. همچنین این سایبان ها انتخاب بسیار خوبی برای تبلیغات محصولات مختلف هستند و جنس و متریال به کار رفته در آنها از بهترین مواد مورد نظر برای چاپ تیزر های تبلیغاتی است.

pyKqjFaUHD

آموزش ساخت سایبان مغازه - خرید سایبان کالسکه ای معمولا برای اکثر مغازه داران جزو اولین گزینه های سایه بان های مقرون به صرفه محسوب می شود این نوع سایبان به دلیل مزایای که دارد جزو اولین سایبان های استفاده شده در اکثر فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مواد خوراکی است زیرا محوطه زیادی را در مقابل مغازه ها سایه می کند و از تجمع گرما در یک منطقه جلوگیری می کند از طرف دیگر پایدارای این سایبان در مقابل باد و باران شدید و عدم تجمع آب بر روی سطح سایبان از موارد دیگری است که مورد توجه اکثر مغازه دارای قرار می گیرد.

 استفاده تبلیغاتی از سایبان کالسکه ایاین سایبان ها به دلیل قسمت وسیع و قابل رویت بهترین وسیله برای تبلیغات محصولات هستند به علاوه قیمت این سایبان ها نسبت به انواع دیگر سایبان پایین تر است در نتیجه برای اکثر صاحبان کسب و کار در کنار مزیت های آن بسیار مقرون به صرفه هستند.

Mzy4SxsWpd

بدین ترتیب اگر هدف مغاره داران بعد از قرار دادن سایبان کالسکه ای به عنوان پوشش مناسب برای جلوگیری از آفتاب به ویترین ها باشد گزینه بعدی استفاده از سایبان ها به عنوان وسیله تبلیغاتی است. همچنین اکثر سایبان های تبلیغاتی که از سوی شرکت های تولید کننده در اختیار مغازه ها قرار می گیرد از نوع سایبان های کالسکه ای هستند. آموزش ساخت سایبان مغازه - تبلیغات بر روی آفتابگیر کالسکه ای با رنگ بندی متنوع نه تنها مقرون به صرفه می باشد بلکه برای اکثر بیننده ها بسیارجذاب است. اما در زمان خرید باید سعی کنید به کیفیت پارچه استفاده شده در این نوع سایبان ها توجه کنید تا کمترین هزینه را برای خرید سایبان کالسکه ای مجدد بپردازید.

آموزش ساخت سایبان مغازه - در این مقاله در مورد موضوعات ساخت سایبان ارزان - قیمت سایبان مغازه دیجی کالا - ساخت سایبان با حصیر - طریقه نصب سایبان مغازه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

Top