ساخت سقف متحرک یک پروژه مرتبط با ساخت و ساز است که نیازمند طراحی دقیق و توجه به جزئیات است. در زیر فرایند ساخت یک سقف متحرک به طور کلی توضیح داده شده است:



  1. طراحی: ابتدا باید سقف متحرک را طراحی کرد. این شامل انتخاب اندازه و شکل سقف، مواد ساخت، نحوه باز و بسته شدن، سیستم حرکتی، و سایر جزئیات است. در این مرحله می‌توانید از نرم‌افزارهای طراحی سه بعدی مانند SketchUp یا Revit استفاده کنید تا طرح خود را بسازید.

  2. تولید قطعات: بعد از طراحی، قطعات سقف باید تولید شوند. بسته به طراحی، قطعات می‌توانند از فلزات مانند آلومینیوم، فولاد، و یا PVC ساخته شوند.

  3. نصب سقف: بعد از تولید قطعات، نصب سقف آغاز می‌شود. ابتدا باید قطعات فریم ساخته شده را با هم ترکیب کرد و سپس به سقف اصلی نصب کرد. سپس قطعات دیگری مانند مکانیزم حرکتی، چرخها و یا سیم‌های کششی نصب می‌شوند.

  4. آزمایش و تعمیرات: بعد از نصب، سقف متحرک باید آزمایش شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز درست کار می‌کند. اگر مشکلی وجود دارد، باید آن را تعمیر کنید تا سقف به درستی کار کند.

Eqlqh3o1t5

آموزش ساخت سقف متحرک* - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع آموزش ساخت سایبان متحرک - قیمت سقف متحرک - سقف متحرک دستی - قیمت سقف متحرک استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آموزش ساخت سقف متحرک* را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

آموزش ساخت سقف متحرک* - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع آموزش ساخت سقف متحرک* در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش ساخت سایبان متحرک - قیمت سقف متحرک - سقف متحرک دستی - قیمت سقف متحرک استخر با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از آموزش ساخت سقف متحرک*  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

0XBM6wKS1n

آموزش ساخت سقف متحرک* طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (آموزش ساخت سایبان متحرک - قیمت سقف متحرک - سقف متحرک دستی - قیمت سقف متحرک استخر).

اجرای سقف متحرک، پوشش متحرک استخر، پوشش متحرک پاسیو به سقف هائی اطلاق می شود که اغلب جهت پوشش استخر رو باز حیاط، پوشش نورگیر ساختمان، پوشش وید ساختمان و وید موتور خانه، طراحی و اجرا می شود.

به صورتیکه در ضمن آب بند بودن و نورگیر بودن، قابلیت باز و بسته شدن داشته باشد تا در صورت لزوم باز و بسته شود.

اجرای سقف متحرک پس از بازدید اولیه و در نظر گرفتن خواسته های مشتری مبنی بر چگونگی متحرک بودن (به صورت تلسکوپی به یک یا دو طرف، به صورت یکجا کامل، کل سقف به یک طرف حرکت کند)، طرح مورد نظر، رنگ پوشش و برداشت ابعاد و اندازه جهت ترسیم طرح اولیه، جنس و رنگ و مدل سازه اهم از پروفیل آهن، آلومینیوم و … آغاز و پس از تائید طرح و عقد قرارداد پرسنل اجرائی جهت اجرا به پروژه اعزام می گردند.

در یک توضیح اجمالی راجب سقف های متحرک میتوان این طور بیان کرد که معمولا این سقف ها  ورق هایی هستند از جنس پلی کربنات که به دو نوع شفاف و غیرشفاف تقسیم میشوند .

این ورق ها علاوه بر زیبایی که به محیط اطراف می بخشند عایقی بسیار مقاوم  و مناسب در برابر ورود اشعه های مضر به محیط مربوطه می باشند به همین جهت امروز در مکان هایی که پوست انسان در معرض تابش نور شدید خورشید است برای جلوگیری از صدمات پوستی از این ورق ها  استفاده می شود .


5c2a99pWde

سقف های متحرک را میتوان سقفی چند منظوره نامید چرا که به راحتی ورق هایی که در این سقف به کار رفته است درون هم جمع و از هم گشوده میشوند پس میتوان گفت با یک تیر دو نشان زده اید!

کیفیت و امنیت بالای این پوشش در برابر ضربات شدید و حوادث طبیعی باعث استفاده فراگیر این سقف در بسیاری از مشاغل و اماکن شده است از جمله استفاده های آن میتوان به استخر ها و سقف پارکینگ ها اشاره کرد.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - چرا باید از پوشش استخر متحرک استفاده کرد؟

در جوامع امروزی به دلیل مشغله های کاری امکان استفاده از استخرهای سرپوشیده در مکان های عمومی برای بعضی از اشخاص وجود ندارد و مردم به سوی احداث استخر در محوطه ساختمان گرایش پیدا کرده اند. لذا با احداث استخر در فضای باز با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.از جمله کثیفی آب، جلبک بستن آب، حریم خصوصی و همچنین استفاده از استخر در فصل های سرد را می توان اشاره نمود که پوشش استخر متحرک می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

برای پوشش استخر روباز بصورت پوشش متحرک روی استخر، نیازمند به فضای باز در اطراف استخر جهت احداث ریل که از جنس گالوانیزه می باشد، هستیم. لازم به ذکر است که بستگی به نظر مشتری در اجرای پوشش می توان تعداد ریل ها کم یا زیاد شود. در سقف استخرهای روباز مهمترین قسمت ریل و سازه می باشند که بتوان به صورت انفرادی پوشش را جابجا کرد.

سقف متحرک استخر

جهت سقف استخر روباز بستگی به ابعاد کار نیازمند سازه فلزی یا آلومینیومی با ابعاد و اندازه مشخص می باشد که بتوان از ورق های پلی کربنات یا نورگیرهای حبابی برای سقف متحرک استخر استفاده کرد و در عین حال علاوه بر پوشش متحرک ،زیبائی ، آب بند بودن و ایجاد پوشش و سایبان، امکان استفاده از استخر در چهار فصل سال (بهار، تابستان، پائیز، زمستان) را برای ساکنین فراهم می کند.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - انواع سقف های متحرک دراجرای سقف متحرک استخر شرکت بزرگ سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که هرنوع ساخت سقف متحرک استخر را با 30% تخفیف تقدیم مشتریان می نماید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید از فضای تراس در روزهای آفتابی استفاده کنید. اما به خاطر تابش شدید نور خورشید احساس کنید که این امکان پذیر نیست.

با پیشرفت روزافزون صنعت، انواع سقف های متحرک این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند تا در شرایط آب و هوایی مختلف بنا به میل خود زیر سایه سقف های برقی باشند یا نباشند.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - در سال های اخیر انواع سقف های برقی متحرک جای خود را در طراحی سقف برقی متحرک استخرها، سقف برقی متحرک رستوران ها و سقف برقی متحرک فروشگاه و سوپرمارکت ها باز کرده و به خاطر هماهنگی با هرگونه شرایط آب و هوایی طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از انواع سقف های متحرک پتانسیل چاپ هرگونه تصویر اعم از لوگو و آرم بر روی آنها می باشد،چراکه هرکدام می توانند نماینده نماد، شعار، معرفی کمپانی و درنهایت تبلیغی برای آن ها باشد.

در ادامه مطلب از سایه گستر آسیا به معرفی انواع و اجرای سقف متحرک استخر می پردازیم، با ما باشید.


zbpqh1703e

 نحوه ساخت سقف متحرک استخر -   اجرای سقف متحرک یک تکه در استخر

سقف متحرک یک تکه یا سقف متحرک یکپارچه یعنی کل سقف یا پوشش روی استخر یا وید بصورت کامل روی دو ریل موازی حرکت می کنند، در این حالت باید به اندازه طول سقف استخر، فضای خالی در امتداد طول، جهت جا به جائی سقف وجود داشته باشد.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - سقف متحرک تلسکوپی در اجرای سقف متحرک استخر

سقف متحرک تلسکوپی یا چند تکه به پوششی اطلاق می شود که سقف به چند قسمت مساوی از اندازه طول تقسیم می شود و مانند تلسکوپ یا آنتن ماشین داخل یکدیگر می روند و در نهایت به اندازه یک قسمت تقسیم شده در حالت جمع شده فضا اشغال می کنند.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - موارد کاربرد اجرای سقف متحرک استخر

اجرای سقف متحرک استخر، جهت پوشش استخر روباز به صورت پوشش ثابت یا پوشش متحرک سقف استخر به دو منظور انجام می شود:

۱- اجرای سقف متحرک استخر روباز به صورت متحرک جهت جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و خاشاک و سقوط جانداران به داخل استخر اسیت.

۲- اجرای پوشش استخر روباز به منظور استفاده از استخر در چهار فصل سال و شرایط مختلف آب و هوائی که پوشش باعث ثابت نگهداشتن دمای آب و نوعی عایق هوای داخل استخر و همچنین پوشش جهت عدم دید و مشرف بودن از بیرون به داخل استخر می شود.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - موارد کاربرد اجرای سقف متحرک در حیاط خلوت و پوشش متحرک نورگیر

جهت پوشش سقف حیاط خلوت، نورگیر ساختمان، یا پوشش وید ساختمان، طوریکه به دلیل تهویه هوا، نورگیری کامل یا دلایل دیگر، پوشش سقف بصورت سقف متحرک یا باز شونده اجرا می کنند.

موارد کاربرد اجرای سقف متحرک در پوشش وید موتور خانه

پوشش سقف متحرک وید موتور خانه مجتمع های ساختمانی و برج ها با پوشش ورق پلی کربنات یا نورگیر حبابی انجام می شود. اجرای سقف متحرک جهت پوشش وید موتور خانه به این دلیل حائز اهمیت می باشد که در مواقعی که نیاز به جابجائی قطعات بزرگ موتور خانه به دلیل خراب شدن و متهلک شدن و نصب مجدد و تعویض لازم باشد، باید از سمت وید موتور خانه که اغلب در کف محوطه مجتمع ها می باشد، صورت می گیرد. به همین دلیل هنگام انتقال این قطعات، سقف متحرک باز می شود و در مواقع دیگر سقف کل وید را می پو شاند.

اجرای سقف متحرک استخر و پوشش متحرک وید و نورگیر ضمن کار بردی بودن و قابلیت جلوگیری از هدر رفتن انرژی با ایجاد یک عایق بندی، با اجرای آن در طرح های زیبا و رنگ های متنوع در پوشش ورق های بکار رفته ضمن ایجاد تناسب و هارمونی با محیط، زیبائی خاصی به فضای محوطه ساختمان می بخشد.

wyqQGIcqpN

اجرای سقف متحرک، کدام کجا با چه قیمتی

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - میانگین قیمت سقف متحرک

در اجرای سقف متحرک به دلیل این که سقف به صورت لایه لایه جمع می‌ شود، باید از اشکال مستطیل و مربع در طراحی استفاده کرد. چنانچه شکل بنا هندسی منظم نباشد به‌ ناچار قسمتی که در قالب شکل منظم قرار نمی‌ گیرد، ثابت طراحی می‌ شود چون اشکال نامنظم نمی‌ توانند در دل یکدیگر قرار بگیرند و سقف جمع نمی‌ شود.

آموزش ساخت سقف متحرک* - در این مقاله در مورد موضوعات آموزش ساخت سایبان متحرک - قیمت سقف متحرک - سقف متحرک دستی - قیمت سقف متحرک استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

 

Top