نصب بالکن شیشه‌ای به دلیل داشتن ساختار پیچیده، بهتر است توسط یک پیمانکار و متخصص انجام شود. با این حال، در ادامه مراحل نصب بالکن شیشه‌ای به طور خلاصه شرح داده شده است:



  1. انتخاب محل نصب بالکن و مشخص کردن ابعاد آن
  2. ساخت برنامه‌ی نصب بالکن و تهیه لوازم و مواد لازم
  3. نصب پایه‌های بالکن با استفاده از پیچ‌های بتنی
  4. نصب چارچوب بالکن
  5. نصب شیشه‌های بالکن با استفاده از گلویی و رابط‌های فلزی
  6. نصب محافظ‌های شیشه و چسباندن نوارهای محافظ
  7. تمیز کردن ناخن‌ها و لبه‌های شیشه


krR7BjRhzU

در هر مرحله، بهتر است از وسایل ایمنی مانند کلاه، دستکش و عینک محافظ استفاده شود. همچنین، باید اطمینان حاصل شود که بالکن به دیوار چسبیده و در هر حالتی پایداری لازم را دارد.

اموزش نصب بالکن شیشه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت بالکن شیشه ای ریلی - نصب جام بالکن - قیمت شیشه سکوریت بالکن - آموزش ساخت شیشه بالکنی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اموزش نصب بالکن شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

DTakCj06n4

اموزش نصب بالکن شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع اموزش نصب بالکن شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بالکن شیشه ای ریلی - نصب جام بالکن - قیمت شیشه سکوریت بالکن - آموزش ساخت شیشه بالکنی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از اموزش نصب بالکن شیشه ای  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

اموزش نصب بالکن شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت بالکن شیشه ای ریلی - نصب جام بالکن - قیمت شیشه سکوریت بالکن - آموزش ساخت شیشه بالکنی).

نحوه اجرای بالکن شیشه ای | روش نصب شیشه بالکن متحرک

برای بالکن شیشه ای اصطلاحات بسیاری مانند بستن تراس، بالکن شیشه ای تاشو، شیشه ای کردن تراس، پوشاندن بالکن با شیشه، شیشه ی بالکن استنفاده می شود. اجرای شیشه بالکن به عنوان حفاظی از شیشه برای تراس شما می باشد. که به عنوان پوششی در مقابل سرما و گرمای محیط است. در توضیحات برای نصب شیشه بالکن می توان این گونه مطرح کرد که:

 ابتدا درخواست خود را از شرکت رامادُر سفارش داده.

در نصب شیشه بالکن متحرک باید فضای مورد نظر برای نصب اندازه گیری شود. کارشناسان فنی محیط را اندازه گیری کرده و موارد لازم را برای شما توضیح داده و در صورت رضایت شما کار به بخش نقشه کشی تحویل داده می شود. مساحت برای نصب شیشه بالکن تاثیرگذار است.

نقشه کشی طبق سلیقه شما کار را طراحی نموده و پروژه تحویل پیگیری داده می شود.

طبق تاریخ مشخص شده کار برای نصب و تحویل آماده شده و اجرا می شود. به طور معمول برای نصب آن از نصاب حرفه ای و کارآزموده استفاده می شود.

دراین بخش از پروژه کار اجرایی پیگیری شده و رضایت شما جزو رزومه شرکت به ثبت می رسد.

در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت رامادُر آماده پیگیری و گارانتی از پروژه نصبی شما می باشد.

heom2VkIZ6

افزایش فضای در دسترس

در این حالت طیف گسترده ای از اندازه شیشه بالکن ریلی برای باز کردن در دسترس خواهد بود.

اگر شما تمامی دربهای لولایی خود را با درب شیشه ای ریلی تعویض کنید، خواهید دید که فضای شما گسترده تر میشود و این امرمیتواند دسترسی آسانی را به سایر نقاط فراهم کند و البته در این فضا هم اجازه میدهد که از تمامی فضای  خود در تمام فصول سال استفاده نمایید.

صرفه جویی فضا

دربهای لولایی گذشته که برای ورود به بالکن استفاده میشدند، اولا فضای بیشتری را اشغال میکردند و ثانیا امکان استفاده در تمام فصول میسر نبوداین محصول هیچ فضایی بجز در مسیر ریل را اشغال نمیکند و تنها بر روی ریل حرکت کرده و باز و بسته می شود.

بدین ترتنیب فضای بیشتری در دسترس خواهد بود.

افزایش دید

استفاده از شیشه بالکن ریلی، باعث میشود تا بتوانید به راحتی از مشاهده ی فضای خارج از منزل خود لذت ببرید و یک فضای لذت بخش را در محیط آپارتمان نشینی برای خود ایجاد نمایید تا اوقات فراغت خوشی را با خانواده در آن بگذرانید.

نور طبیعی

با نصب این محصول در طول روز نور بیشتری وارد محیط آپارتمان شما میشود و سراسر محیط مملو از نور می شود.

 0mEN24CAqh

اموزش نصب بالکن شیشه ای - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت بالکن شیشه ای ریلی - نصب جام بالکن - قیمت شیشه سکوریت بالکن - آموزش ساخت شیشه بالکنی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top