بهترین پوشش برای دیوار بالکن بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. گزینه‌های متنوعی مانند نقاشی، کاغذ دیواری، سرامیک، سنگ، چوب و پلی کربنات برای پوشش دیوار بالکن وجود دارند. نقاشی دیوار یکی از انتخاب‌های محبوب برای پوشاندن دیوار بالکن است. با انتخاب رنگ‌های روشن و جذاب می‌توانید به دیوار بالکن زیبایی بیشتری ببخشید.



کاغذ دیواری نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای پوشاندن دیوار بالکن باشد. انتخاب کاغذ دیواری با طرح و رنگ مورد نظر شما، دیوار بالکن را زیبا و جذاب تر کند.

سرامیک و سنگ نیز برای پوشش دیوار بالکن استفاده می‌شوند. این گزینه‌ها به دیوار بالکن شما ظاهری طبیعی و جذاب می‌بخشند.

استفاده از چوب برای پوشش دیوار بالکن نیز می‌تواند گزینه‌ی جالبی باشد. با استفاده از چوب می‌توانید ظاهر طبیعی و دوست‌داشتنی به دیوار بالکن خود ببخشید.

ZzPcdUXNJo

پلی کربنات نیز گزینه‌ی دیگری برای پوشش دیوار بالکن است که باعث می‌شود نور آفتاب به راحتی وارد بالکن شما شود و برای دیوار مقاومت بیشتری ایجاد می‌شود. همچنین، پلی کربنات از وزن کمتری نسبت به شیشه برخوردار است و به همین دلیل نصب آن بر روی دیوار بالکن ساده تر است.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع  پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بهترین پوشش برای دیوار بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.


EoNjwfKuL9

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع بهترین پوشش برای دیوار بالکن در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد  پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بهترین پوشش برای دیوار بالکن  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

بهترین پوشش برای دیوار بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد ( پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات).

 pTiuFgv9O4

تعریف بالکن در ساختمان

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - بالکن‌ ها به عنوان یک فضای نیمه ‌باز یا اصطلاحا فضای تنفس آپارتمان‌ ها، قادرند تا حدی تنگناهای مربوط به مساحت محدود، هوای نامناسب، کم‌ نور بودن و مانند آن را جبران کرده، حس دلنشین‌ تری برای اعضای خانواده فراهم نمایند. با این وجود، در گوشه و کنار شهر، شاهد احداث واحد های مسکونی با متراژ پایین بدون بالکن هستیم که مشکلات فراوانی برای ساکنان ایجاد می ‌کند. داشتن فضاهایی مانند بالکن و تراس به عنوان یکی از ملحقات ساختمان، یک مزیت ویژه محسوب می ‌شود و افراد هنگام خرید یک آپارتمان، خصوصا با مساحت‌ پایین ‌تر، اهمیت زیادی برای این فضا ها قائل هستند و آن را فاکتور مهمی در معامله مسکن می ‌دانند.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - تفاوت بالکن تراس و ایوان

به اعتقاد زبان ‌شناسان، منشا واژه «بالکن»، به زبان ایتالیایی بر می‌ گردد و از این طریق به زبان‌ های انگلیسی، فرانسوی و روسی وارد شده با این حال، برخی مع

تقدند بالکن، ریشه فارسی دارد. بر اساس لغت‌ نامه دهخدا، بالکن به احتمال زیاد، از ریشه فارسی «بالا خانه» اقتباس شده است. نکته دیگر در خصوص واژه‌ شناسی بالکن، شباهت‌ ها و تفاوت‌ های معنایی آن با «تراس»، «بهار خواب» و «ایوان» است.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - ایوان، تراس و بالکن که همگی از انواع فضاهای نیمه ‌باز محسوب می‌ شوند، فضاهای مسکونی را بالاتر از فضای بیرون قرار می ‌دهند که با حضور در این فضاها، می‌ توان تسلط مناسبی بر حیاط یا منظره بیرونی داشت و از زیبایی آن بهره‌ مند شد. علی‌ رغم این وجه تشابه، اگرچه ممکن است برخی اوقات این مفاهیم به جای یکدیگر به‌ کار روند، اما بین آن ها تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - بالکن چیست؟

«بالکن» که به آن ایوان

ک نیز می ‌گویند، بر اساس مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان، به عنوان یکی از انواع فضاهای نیمه ‌باز، ﺳﻄﺤﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ از دو ﯾﺎ ﺳﻪ ﻃﺮف ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ در ﻣﺠﺎورت ﻫﻮای آزاد ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و زیر آن به وسیله فضای بسته‌ ای اشغال نشده باشد. بر همین اساس، بالکن کم‌ عرض بالکنی است با عرض کمتر از 0.50 متر و حداکثر با طولی برابر با اندازه عرض پنجره‌ ای که تا کف امتداد دارد. به تعبیر دیگر، بالکن بخشی از الحاقات آپارتمان ‌ها و فضای مسقف ساختمان است که حداقل یک طرف آن رو به فضای بیرونی قرار دارد. البته گاهی دو طرف یا سه طرف آن، باز و رو به فضای مجاور است. در این فضا، قسمت‌ های بسته شامل نیم‌ دیوار، نرده یا ترکیب آن با دیوار می باشد. بنابراین بالکن، بخشی از یک ساختمان محسوب می‌ شود که معمولا از دیوار های آن بیرون زده است.


QZGXtDvPYH

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - معنی تراس چیست؟

«تراس»، واژه نزدیک به بالکن است که در زبان فارسی از آن به بهار خواب تعبیر می‌ شود اما از دیدگاه معماری، فضای الحاق ‌شده به آپارتمان و غیر مسقف است و جزء مشاعات محسوب می‌ شود. طبق تعریف مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان، تراس یا مهتابی، سطح روبازی از ساختمان است که بام، بخش ‌هایی از طبقه زیرین است. نکته حایز اهمیت اینکه مساحت تراس ‌ها در محاسبه مساحت آپارتمان ‌ها منظور نمی ‌شود در حالی که مساحت بالکن در مساحت واحد مسکونی محاسبه می‌ شود. گاهی قسمتی از یک بالکن معمولا در طبقه اول، غیر مسقف است که در این حالت آن قسمت غیر مسقف، تراس و قسمت مسقف، بالکن نامیده می‌ شود.

معنی ایوان چیست؟

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - «ایوان»، طبق تعریف مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان، فضایی مسقف است که از یک طرف با هوای آزاد به طور مستقیم ارتباط دارد. به تعبیر دیگر، ایوان، جایگاهی برای نشستن بلند‌تر از اطراف خود است که معمولا در بخش بیرونی ساختمان ‌های مسکونی ساخته می ‌شود. البته در آپارتمان‌ ها غالبا با ایوان سروکار نداریم. ایوان یکی از مهم‌ ترین فضاهای معماری ایرانی است که نوع بدون سقف آن «بهار‌خواب» و نوع دیگر با ستون ‌های متعدد در جلو و ارتفاعی برابر سقف و عرض کم، «رواق» نام دارد. در ایوان که الگوی خود را از چادرهای بیابان‌ گرد اشکانیان گرفته‌، فقط از در ورود و خروج‌، امکان تردد وجود دارد.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - معایب بالکن شیشه ای

بالکن با همه محاسن آن، به دلیل باز و بسته ‌شدن آن در طول روز، با مشکلاتی مانند هدر رفتن انرژی هنگام سرما، آلودگی منزل به‌ خاطر جمع شدن باران و گرد و خاک، و نیز نا امنی بابت حضور و بازی بچه‌ ها، مواجه است. همچنین در فصول سرد سال، به دلیل سرمای زیاد، امکان استفاده از فضای بالکن، سلب یا محدود می‌ شود. با همه این معضلات، استفاده از بالکن به عنوان فضای تهویه هوای منزل، خشک کردن لباس‌ ها به‌ ویژه در آپارتمان‌ های کوچک و قرار دادن وسایل خاص که هر چند وقت یک‌ بار نیاز به آن احساس می‌ شود، مانند نردبان، صندلی و… اهمیت ویژه ‌ای دارد.

1atgUF0xoU

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - در این مقاله در مورد موضوعات  پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

Top