پارچه سقفی معمولاً از نوع پارچه های کششی بوده و در ساختمان های بلند ارتفاع به عنوان سقف استفاده می شود. این نوع پارچه ها با توجه به مقاومت خود، می توانند برای پوشش ساختمان های بلند ارتفاع استفاده شوند. از دیگر ویژگی های پارچه های سقفی، می توان به قابلیت نصب و جمع کردن سریع، پوشش بخش های مختلف از ساختمان، مقاومت در برابر باد و بارهای زنده و مرده، کنترل دما و نورپردازی اشاره کرد.



این پارچه ها عموماً از پارچه های PVC، ETFE و PTFE ساخته می شوند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خود را دارند. به عنوان مثال، پارچه های PVC بیشتر در کاربردهای داخلی و محیط هایی با دمای معمولی مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که پارچه های ETFE و PTFE بیشتر در محیط های خارجی و با شرایط اقلیمی سخت مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه سقفی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف کاذب پارچه ای - سقف کشسان ساده - قیمت سقف کشسان  - اجرای سقف کشسان خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پارچه سقفی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.


eOkH98Yqe0

پارچه سقفی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پارچه سقفی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کاذب پارچه ای - سقف کشسان ساده - قیمت سقف کشسان  - اجرای سقف کشسان با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارچه سقفی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پارچه سقفی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف کاذب پارچه ای - سقف کشسان ساده - قیمت سقف کشسان  - اجرای سقف کشسان).

E3IVDId16G

 

پارچه سقفی برزنتی

پارچه سقفی برزنتی یکی از انواع مقاوم و مستحکم برزنت می باشد. برای مسقف کردن فضای باز می توان از انواع برزنت سقفی درجه یک و مستحکم استفاده کرد. در فضای باز و نیمه باز منازل مانند تراس، ادارات، مکان های تفریحی و … به دلیل تابش نور شدید خورشید می توان از پارچه های سقفی مقاوم استفاده کرد. یکی از بهترین نوع این پارچه ها که دارای ویژگی ها و خواص مختلف است، پارچه برزنت می باشد. با نصب پارچه های سقفی می توان در شرایط آب و هوایی مختلف از فضای باز استفاده کرد.

ویژگی های پارچه سقفی برزنتی

پارچه های برزنت سقفی سدی هستند در برابر شرایط جوی مختلف برای استفاده از فضاهای باز. نور شدید خورشید، باران، برف، باد و طوفان موجب می شود که نتوانیم از فضای باز به راحتی استفاده کنیم. در مواردی استفاده از این فضاها عملا غیر ممکن می شود. اما با استفاده از پارچه های سقفی ضد آب تا حد زیادی این فضا ها قابل استفاده می شود:

  • ضد آب و ضد رطوبت
  • سبکی و راحتی در استفاده
  • مقابله با باد و طوفان
  • جلوگیری از اشعه یوی وی و نور شدید خورشید
  • دوام و عمر طولانی
  • مقابله با شرایط جوی مختلف
  •  انواع پارچه سقفی برزنتی

miQyoXld0l

این پارچه ها را می توان در دو نوع ثابت و متحرک نصب کرد. متریال به کار رفته در ساخت آنها تفاوتی با یکدیگر ندارد و فقط از نظر کارکرد، پارچه سقفی متحرک راحتی بیشتری را برای استفاده کنند در  پی دارد. از این پارچه های متحرک سقفی با نام سقف های برقی نیز یاد می شود که قابلیت استفاده در مکان ها با کاربری های مختلف را دارد.

در هنگام اجرای سقف های پارچه ای ثابت و متحرک باید شرایط آب و هوایی منطقه را مد نظر داشت و با توجه به آن متریال مناسب را برای پارچه سقفی استفاده کرد. امکان اضافه کردن شیشه های متحرک در اطراف سقف متحرک نیز وجود دارد که در این صورت مانند یک اتاقک عایق عمل خواهد کرد.

 
1nR6uh8b6J

پارچه سقفی - در این مقاله در مورد موضوعات سقف کاذب پارچه ای - سقف کشسان ساده - قیمت سقف کشسان  - اجرای سقف کشسان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top