پلی کربنات یک جنس پلاستیکی با خصوصیات فیزیکی و شیمیایی ویژه است که در ساختمان‌ها برای پوشش دادن بالکن و نمای ساختمان استفاده می‌شود. برخلاف شیشه، پلی کربنات به دلیل خفت و مقاومت بیشتر در برابر ضربه، بهترین گزینه برای استفاده در محیط‌های با شرایط سخت مانند آب و هوای سرد و مناطق با زلزله است.



پوشاندن بالکن با پلی کربنات هزینه کمتری نسبت به شیشه دارد و همچنین وزن آن نیز کمتر است که به راحتی می‌توان آن را نصب کرد. علاوه بر این، پلی کربنات نور خورشید را بهتر از شیشه عبور می‌دهد، در عین حال از اشعه‌های مضر UV نیز جلوگیری می‌کند. به همین دلیل پوشش بالکن با پلی کربنات مناسب برای محیط‌هایی است که نیاز به انتقال نور خورشید و تامین ایمنی دارند.

JTargb5NtZ

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع پوشاندن بالکن با ایرانیت - قیمت ورق پلی کربنات - طلق پوشاندن بالکن با پلاستیک - طلق بالکن خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پوشاندن بالکن با پلی کربنات را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

JAWGyccELw

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پوشاندن بالکن با پلی کربنات در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشاندن بالکن با ایرانیت - قیمت ورق پلی کربنات - طلق پوشاندن بالکن با پلاستیک - طلق بالکن با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پوشاندن بالکن با پلی کربنات  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پوشاندن بالکن با پلی کربنات طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (پوشاندن بالکن با ایرانیت - قیمت ورق پلی کربنات - طلق پوشاندن بالکن با پلاستیک - طلق بالکن).

پوشاندن بالکن با پلی کربنات و استفاده از آن در ساخت نورگیر

پوشش قسمت هایی از سازه ها که به صورت نورگیر و یا حیاط خلوت ساخته می شوند یکی از مشکلاتی است که معمولا ساکنان این سازه ها برای ایجاد امنیت بیشتر سازه خود با آن درگیر هستند. پوشاندن بالکن با پلی کربنات نوعی پلاستیک شفاف و سخت است و از خانواده ی پلیمرهای ترموپلاستیک می باشند. از این نواع از پلاستیکهای شفاف در قالب سازی، تغییرات حرارتی، نورگیر، سقف پاسیو، سقف استخر، پوشش رمپ، پارکینگ، پوشش نراکز تجاری و... استفاده می کنند. هم چنین در صنعت شیمیایی نیز کاربرد گسترده ای دارد. در این مقاله با نحوه اجرای سقف پلی کربنات برای این قسمت از سازه ها بیشتر آشنا می شوید.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - ورق پلی کربنات چیست؟

معمولا ایجاد فضای پاسیو و یا حیاط خلوت بیشتر برای ساختمان هایی در نظر گرفته می شود که از نور طبیعی کمی برخوردار هستند. تجهیز شدن سازه ها به حیاط خلوت باعث می شود تا سازه ها در طی روز از مقدار نور طبیعی بیشتری برخوردار شده و از فضای زیبای پاسیو در زندگی خود لذت ببرند. به همین دلیل پوشش سقف حیات خلوت یا پاسیو با متریال های ضخیم و تیره مانع از رسیدن نور طبیعی به محیط منزل می شود.برای همین استفاده از متریال های محکم و با دوام و با قابلیت نور دهی بالا در این سازه ها بسیار مورد توجه است. پوشاندن بالکن با پلی کربنات با روشی کاملا اصولی باعث می شود تا علاوه بر داشتن فضایی زیبا برای نگهداری گل و گیاه این ساختمان ها از نور طبیعی روز به مقدار قابل توجهی برخوردار شوند.

pUlzczIMRW

کاربرد ورق پلی کربنات در ساخت نورگیر

امروزه با پیشرفته شدن صنعت معماری و ساختمان سازی از پلی کربنات به جای شیشه در بخشهای مختلف ساختمان به خصوص برای پوشش سقف پاسیو، و در خانه های ویلایی که اکثرا دارای استخر رو باز هستند به عنوان سقف استخر نیز استفاده می کنند. ورق های پلی کربنات به دلیل داشتن انواع متنوع و در اندازه های گوناگون کاربرد گسترده ای را در صنعت ساختمان به خصوص مصالحی که برای ایجاد نورگیر از آنها استفاده می شود ، فراهم کرده است. همچنین به دلیل داشتن تنوع رنگ در ورقهای پلی کربنات می توان در ساخت نورگیر، پوشش سقف پاسیو و سقف استخر,پوشش سقف حیاط خلوت طرح های زیبایی را پیاده سازی نمود.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - استفاده از ورق های پلی کربنات 2 یا چند جداره به علت عمر طولانی، خاصیت ضد uv و میزان نوردهی بالا و.... میتوان برای پوشش انواع نورگیر مانند نورگیر سقفی, پوشش پاسیو, پوشش سقف سوله, پوشش سقف استخر و پارکینگ حیاط . استفاه نمود. نوع نصب ورق پلی کربنات تاثیر بسزایی در عمر استفاده از این نوع ورق را دارد بطوری که باید در نصب فواصل بین ورق ها، استفاده از یراق الات المینیومی مناسب و مخصوص و... را در نظر قرار داد

اجرای سقف پلی کربنات

این ورق ها از متریال پلیمری از خانواده تومو پلاستیک تولید می شوند. استحکام و دوام بالای این محصول در برابر عوامل محیطی و جوی باعث شده است تا در میان مصرف کنندگان برای خود دارای محبوبیت زیادی شود. از این محصول بیشتر در سقف گلخانه ها برای کم کردن اشعه خورشید و عایق نمودن این فضا در زمستان استفاده می شود.  اما به دلیل قابلیت عبور نور در سقف حیاط خلوت و پاسیو نیز بسیار کاربردی است. اما برای اجرای سقف پلی کربنات باید مراحل مشخصی طی شود.

چگونگی اجرای سقف پلی کربنات

با توجه به این که از این روق ها جهت ایجاد امنیت بیشتر سازه استفاده می شود بنابراین نیاز است که حتما قبل از نصب ورق ها اقدام به زیرسازی برای نصب آن نمود. برای زیرسازی باید از قوطی هایی که برای این کار تولید می شود و در بازار موجود است استفاده نمایید. بعد از ایجاد این اتصالات نوبت به اجرای سقف پلی کربنات بر روی این شبکه ها است.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - برای نصب و اجرای سقف پلی کربنات باید حتما ورق های پلی کربنات طوری قرار گیرند که در خلاف جهت وزش باد باشند. هم پوشانی در این ورق ها نیز بسیار مهم است. در صورت عدم رعایت این موارد امکان نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل فضا وجود دارد.

برای سوراخ کردن صفحات باید از مته مناسب که اندازه آن کمی بیشتر از فضای در نظر گرفته شده برای بست است،استفاده شود. این کار مانع از شکستن ورق ها در زمان انبساط خواهد شد.  ورق بعدی باید بر روی ورق بعدی قرار گرفته و حدود 9 سانتی متر با آن هم پوشانی کند. برای برش این ورق ها می توان از اره های مخصوص این کار استفاده شود. این کار مانع از خرد شدن و شکستن ورق در زمان برش می شود.

Q0s6wOn8Mb

نکات مهم در زمان نصب سقف پلی کربنات

 حتما از اره های مخصوص این کار جهت برش ورق ها استفاده نمایید.

 ورق ها باید هنگام اجرای سقف پلی کربنات بر روی هم قرار گیرند و هم پوشانی تا حدود 10 سانتیمتر صورت گیرد.

 برای آب بندی باید از تسمه پلی کربنات و یا تسمه اچ آلومینیوم استفاده شود.

توجه کنید که ورق های پلی کربنات بیشتر در یک سمت خود مقاوم در برابر اشعه یو وی خورشید هستند. در هنگام اجرای سقف پلی کربنات  به این سمت توجه نمایید که به سمت بالا قرار گیرد.

 برای نصب و ایجاد دوام بیشتر حتما از پیچ و واشرهای پلی کربنات استفاده نمایید.

  برای آب بندی سقف پلی کربنات از چسب غیر قابل نفوذ با کیفیت بالا استفاده نمایید.

دلایل استفاده از ورق پلی کربنات

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - یکی از دلایل استفاده از پلی کربنات برای نورگیر و سقف استخر این است که این در طراحی ورق های پلی کربنات یک لایه ضد Uv برای مخافظت در برابر نور آفتاب استفاده می شود. همچنین به دلیل ضربه پذیر بودن این نوع از ورق ها نیز  ، گزینه ای مناسبی برای استفاده در ساخت نورگیر می باشد.

اما از مزایای دیگر این نوع از ورق های پلی کربنات برای ساخت نورگیر ، پوشش سقف پاسیو و سقف استخر می توان به کم هزینه بودن آن نسبت به مصالح دیگر اشاره کرد. سبک بودن و به صرفه بودن این نوع از پلی کربنات موجب شده است تا تقاضای زیادی در طراحی گلخانه ای داشته باشد  و از این رو استفاده از ورق های پلی کربنات در زمینه کشاورزی نیز روز به روز گسترده تر می شود.

پوشش سقف پاسیو و حیاط خلوت

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - امروزه به علت بلند مرتبه شدن ساختمان از فضایی به عنوان نورگیر سقفی در سازه ها استفاده می شود. اما داشتن این فضا برای ساختمان ها اگر چه بسیار مفید و کاربردی است اما دارای مشکلات زیادی نیز است. ورود آلودگی و گرد و غبار از این قسمت از سازه به داخل فضای مسکونی و پایین آمدن درجه امنیت سازه از مهم ترین دلایلی است که ساکنان این سازه ها را بر آن می دارد تا برای پوشش این قسمت از فضای سازه خود فکری کنند.

Vhd6bMU35H

 برای همین از متریال های مختلفی جهت پوشش این فضا استفاده می شود. محصولاتی نظیر نورگیر حبابی و نورگیر سقفی  از محصولات متنوعی است که تولید کنندگان برای پوشش این قسمت تولید و در بازار به وفور وجود دارد، اما استفاده از ورق پلی کربنات و نحوه اجرای سقف پلی کربنات به صورت دقیق از گام های موثری است که تا به حال در این راه برداشته شده است.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - در این مقاله در مورد موضوعات پوشاندن بالکن با ایرانیت - قیمت ورق پلی کربنات - طلق پوشاندن بالکن با پلاستیک - طلق بالکن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

Top