پوشاندن بالکن با کمترین هزینه : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پوشاندن بالکن با کمترین هزینه را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها 20 تا 30% تخفیف واقعی در بازار ایران و جهان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای پوشاندن بالکن با کمترین هزینه، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:



  1. استفاده از پارتیشن: می‌توانید با استفاده از پارتیشن‌های چوبی، پلاستیکی یا فلزی، بالکن خود را پوشش دهید. این روش ساده و ارزان قیمت است و با توجه به جنس پارتیشن مورد استفاده، می‌تواند شیک و زیبا نیز باشد.

  2. نصب چادر: اگر بر روی بالکنتان محدودیتی در نصب چادر ندارید، می‌توانید با نصب چادر، بالکن خود را پوشش دهید. این روش به صرفه‌ترین روش برای پوشاندن بالکن است و همچنین می‌تواند زیبایی بالکن را افزایش دهد.

  3. نصب پرده: نصب پرده‌های بالکن نیز یک راهکار ساده و ارزان برای پوشاندن بالکن است. با استفاده از پرده‌های چوبی، پارچه‌ای یا پلاستیکی، می‌توانید از دید بیرونی به داخل بالکن دیده شود، اما در عین حال حریم شخصی خود را حفظ کنید.

  4. استفاده از گلدان‌ها: نصب گلدان‌های بزرگ و رنگارنگ بر روی بالکن، علاوه بر پوشاندن بالکن، می‌تواند زیبایی و شادابی خاصی به آن ببخشد.

  5. نصب پارچه‌های سایه‌بان: با نصب پارچه‌های سایه‌بان بر روی بالکن، می‌توانید از نور خورشید و گرمای مستقیم آن جلوگیری کنید و در عین حال بالکن خود را پوشش دهید.

d544uTIch9

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع پوشاندن بالکن با توری - پوشاندن بالکن با پلی کربنات - پوشاندن بالکن با پلاستیک - پوشاندن بالکن با طلق خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پوشاندن بالکن با کمترین هزینه را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.


uimZ4sd0JQ

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پوشاندن بالکن با کمترین هزینه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشاندن بالکن با توری - پوشاندن بالکن با پلی کربنات - پوشاندن بالکن با پلاستیک - پوشاندن بالکن با طلق با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پوشاندن بالکن با کمترین هزینه  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

gfIfayGPgi

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (پوشاندن بالکن با توری - پوشاندن بالکن با پلی کربنات - پوشاندن بالکن با پلاستیک - پوشاندن بالکن با طلق).

پوشاندن دید بالکن و حفظ حریم خصوصی با چند راهکار ساده

امروزه اغلب خانه ها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند به همین دلیل بخشی از ساختمان برای ساخت بالکن یا تراس مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب بالکن ها در معرض دید همسایه ها می باشند و بهتر است شما برای داشتن احساس راحتی بیشتر دید بالکن را محدود سازید.

روش پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - ایده هایی برای پوشاندن دید بالکن

روش های زیادی برای پوشاندن دید بالکن و حفظ حریم خصوصی در این بخش از منزل وجود دارد و شما می توانید به کمک این ایده های کاربردی فضایی دلنشین را در این بخش از منزل تان ایجاد نمایید. در مطالب قبلی تفاوت تراس و بالکن را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای محدود کردن دید بالکن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

Tm8fT1qdED

از چه روش هایی می توان برای حفظ حریم خصوصی در بالکن استفاده کرد ؟

برای حفظ حریم خصوصی در بالکن می توانید از پرده و کرکره و شید و نرده چوبی و گیاهان رونده و … استفاده کنید که انتخاب هر یک از این روش ها به میزان بودجه و وسایل موجود در دسترس شما بستگی دارد.

1- شیشه های مات و رنگی

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - اولین و ساده ترین روشی که به ذهن هر فردی می رسد استفاده از دیوارهای شیشه ای می باشد که برای حفظ حریم خصوصی در بالکن باید از شیشه های مات یا رنگی استفاده شود. برچسب های شیشه مات کن راه حلی مناسب و آسان برای حفظ حریم خصوصی در این بخش از منزل می باشند و شما می توانید به کمک دیوارهای شیشه ای نصف ارتفاع بالکن را بپوشانید و قسمت بالای آن را باز کنید تا تهویه هوا به آسانی در این بخش صورت بگیرد.

۲- دیوارهای چوبی متحرک

اگر شما تمایل دارید از منظره بیرون از بالکن استفاده نمایید و همزمان نیز حریم خصوصی خود را حفظ نمایید می توانید از دیوارهای متحرک و حکاکی شده در اطراف بالکن استفاده نمایید این دیوارها همچنین دارای روزنه هایی هستید که نور را به خوبی عبور می دهند.

T2FbZfOqFl

۳- دیوار سبز

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - یکی از انواع ایده ها برای پوشاندن دید بالکن طراحی دیوار سبز می باشد و شما می توانید به کمک گلدان ها و گیاهان خانگی رونده دیوارهای سبز طبیعی را بسازید که این دیوارها مقرون به صرفه می باشند. گیاهان مناسب برای دیوار سبز در انواع شکل های مختلف موجود می باشند و بهتر است شما گل ها و گیاهان رنگی و زیبا را برای طراحی این دیوار انتخاب نمایید.

۴- دیوارهای مجوف

دیوارهای مجوف قادر هستند که نور را به خوبی از خود عبور دهند همچنین این دیوارها برای حفظ حریم خصوصی می توانند ایده جالب و کاربردی باشند و شما می توانید به کمک محصور کردن بالکن به کمک این دیوارها بالکن را به فضایی نیمه باز تبدیل نمایید.

BPbguZrppq

 

۵- گل های رونده

اگر شما تمایل دارید بالکن تان را به حریمی زیبا و زنده ای تبدیل نمایید بهتر است از گل های رونده استفاده نمایید که این گل ها دید شما را به بیرون از منزل کم می کنند و منظره بی نظیری را جایگزین آن می کنند و شما می توانید به کمک سلیقه شخصی تان آن ها را تزیین نمایید.

۶-سایبان برقی

اگر بالکن شما بدون سقف می باشد به راحتی می توانید با قرار دادن سایبان های برقی در اطراف بالکن حریم خصوصی مناسبی را در این بخش از منزل تان ایجاد نمایید.

۷- سایبان دستی

اگر تمایلی به استفاده از سایبان برقی در بالکن ندارید می توانید سایبان های دستی را جایگزین آن نمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این سایبان ها باید آن ها قابلیت تغییر درجه پایه را داشته باشند تا بتوانید از این سایبان ها به عنوان دیوار متحرک نیز استفاده نمایید.


R5Xgg2wcpK

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - در این مقاله در مورد موضوعات پوشاندن بالکن با توری - پوشاندن بالکن با پلی کربنات - پوشاندن بالکن با پلاستیک - پوشاندن بالکن با طلق مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top