روکش اتوماتیک استخر یکی از انواع روکش‌های استخر است که در طراحی و ساخت آن از فناوری‌های مدرن استفاده می‌شود. این روکش با قابلیت پوشش اتوماتیک به‌صورت کاملاً خودکار روی سطح استخر نصب می‌شود و به راحتی با کلیک یک دکمه قابل باز و بسته کردن می‌باشد.



استفاده از روکش اتوماتیک استخر از مزایای زیادی برخوردار است؛ از جمله کاهش مصرف آب و انرژی، جلوگیری از ورود ذرات و حشرات به استخر و بهبود کیفیت آب، کاهش تبخیر آب و محافظت از سطح استخر در برابر تابش مستقیم آفتاب و تغییرات آب و هوایی.

 
eQC1yvCE7g

روکش اتوماتیک استخر با طراحی زیبا و کاربردی، برای استفاده در استخرهای داخلی و خارجی و همچنین در استخرهای عمومی و خصوصی مناسب است. این نوع روکش اغلب از جنس پلی‌کربنات و یا PVC ساخته شده است و در انواع مختلفی از جمله شفاف، نیمه شفاف و مات موجود است.

روکش اتوماتیک استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع روکش استخر روباز مشهد - قرقره روکش استخر - ساخت کاور استخر - روکش استخر روباز قیمت خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع روکش اتوماتیک استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

jfrxrcN3qq

روکش اتوماتیک استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع روکش اتوماتیک استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روکش استخر روباز مشهد - قرقره روکش استخر - ساخت کاور استخر - روکش استخر روباز قیمت با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از روکش اتوماتیک استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

 YvKhImlKfW

روکش اتوماتیک استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (روکش استخر روباز مشهد - قرقره روکش استخر - ساخت کاور استخر - روکش استخر روباز قیمت).

کاور استخر دارای انواع : دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشد. کاور استخر اتوماتیک، نوعی پوشش برای روی استخر است که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.
حال این سوال ممکن است پیش بیاید که چرا باید از کاور استخر استفاده نمود. کاور استخر را بهتر است برای استخر های رو باز طراحی شده برای شنا استفاده کرد. در فضای بیرونی استخرها درصد زیادی از انرژی خورشیدی که به سطح استخر نفوذ می کند را جذب می کنند،که کاور استخر بسته به نوعی که استفاده می کنید جذب انرژی را کم می کند در نتیجه تبخیر کاهش می یابد.کاور استخر، در استخرهای داخل سالن، نیاز به تهویه را کاهش می دهد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
یک ورق بزرگ پلاستیکی می تواند این میزان پوشش از استخر را به شما بدهد ولی بهترین گزینه برای پوشش استخر نیست. زیرا نگهداری و مدیریت آن بسیار سخت است، به راحتی پاره می شود و نور خورشید آن را به سرعت خراب می کند. در کنار این موارد فقط یک یا دو فصل دوام می آورد. به جای پلاستیک بهتر است از پوشش طراحی شده مخصوص استخر استفاده کنید. این پوشش ها از مواد مخصوصی ساخته شده و به صورت مات و یا شفاف و در رنگ های مختلف باشند.


ywfTFXaRPu
آیا روکش استخر اتوماتیک ارزش هزینه کردن را دارد؟

روکش های استخر به صورت خودکار مزایای فوق العاده ای در پس انداز هزینه دارند. یک پوشش اتوماتیک استخر باعث می شود که شما مجبور نشوید دائماً استخر را دوباره گرم کنید و علاوه بر آن در مصرف مواد شیمیایی و هزینه های انرژی صرفه جویی کنید.
کاور استخر علاوه بر تمیز نگه داشتن استخر و تجهیزات ، باعث کاهش میزان تبخیر آب ، سایز سیستم گرمایش خورشیدی ، مصرف مواد شیمیایی استخر ، مصرف انرژی ، هزینه ها و صرفه جویی در وقت می شود.
از دیگر مزایای کاور استخر می شود به ایمنی بالای آن اشاره کرد که مشکل افتادن کودکان و حیوانات خانگی در استخر را حل کرده است.


xOfFOUSQ7j

روکش اتوماتیک استخر - در این مقاله در مورد موضوعات روکش استخر روباز مشهد - قرقره روکش استخر - ساخت کاور استخر - روکش استخر روباز قیمت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

Top