سازه سقف شیشه‌ای یک نوع سازه است که در آن از شیشه برای پوشش سقف استفاده می‌شود. این سازه‌ها برای بیشترین استفاده در ساختمان‌های با فضاهای بزرگ و ابتدایی مانند ایستگاه‌های راه‌آهن، فرودگاه‌ها، تالارها، استادیوم‌ها، سینماها، موزه‌ها، انبارها و هتل‌ها به کار می‌روند. سازه سقف شیشه‌ای به دلیل طراحی زیبا و کاربردی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این سازه‌ها برای افزایش نور و آب‌وهوای داخل ساختمان، کاهش مصرف انرژی، حفظ چشم انداز و ایجاد فضایی باز و آرام برای کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند.



طراحی و ساخت سازه سقف شیشه‌ای به دلیل پیچیدگی و ویژگی‌های خاصی که این سازه‌ها دارند، معمولاً به دست مهندسین معمار، مهندسین سازه و متخصصان حوزه ساختمان سازی انجام می‌شود. همچنین، برای ساخت این سازه‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت استفاده می‌شود. بنابراین، قیمت سازه سقف شیشه‌ای بسیار متغیر است و باید براساس نوع و ابعاد سازه تعیین شود.

سازه سقف شیشه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع پروفیل سقف شیشه ای - نورگیر سقف شیشه ای نشکن - سقف شیشه ای تراس - سقف شیشه ای متحرک خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سازه سقف شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سازه سقف شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سازه سقف شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل سقف شیشه ای - نورگیر سقف شیشه ای نشکن - سقف شیشه ای تراس - سقف شیشه ای متحرک با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سازه سقف شیشه ای  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سازه سقف شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (پروفیل سقف شیشه ای - نورگیر سقف شیشه ای نشکن - سقف شیشه ای تراس - سقف شیشه ای متحرک).

ccTqQVy1zy

 

سقف شیشه ای به عنوان یک سازه ی شیشه ای جدید و مدرن وارد صنعت ساختمانی شده و نظر اکثر افراد را به خود جلب نموده است. با توجه به پیشرفت دانش مهندسی، امروزه سقف‌های شیشه‌ای به عنوان یکی از منحصر به ‌فردترین و زیباترین سازه‌های ساختمانی قلمداد می‌شوند و در بسیاری از ساختمان‌های شیک و گران قیمت از انواع سقف های شیشه‌ ای نشکن که به همین منظور ساخته شده‌اند، استفاده می‌شود و امروزه یکی از اصلی‌ترین المان‌ها در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید و انواع آن را می‌توانید در خانه‌های مدرن ببینید.

برای ساخت سقف شیشه ای از شیشه سکوریت لمینت استفاده می شود.شیشه لمینت شده چند لایه با ضخامت های بالا جهت اطمینان خاطر پیدا کردن از استحکام و افزایش تحمل نیروی وزن اعمال شده بر روی آن ، استفاده می شود.به مراتب هرچه ضامت لایه ها و تعداد آن ها بیشتر باشد ؛ مقاومت شیشه نشکن نیز افزایش می یابد.شرکت سایه گستر آسیا جهت آب بند کردن و هوابند کردن سقف شیشه ای از فریم های مخصوص که بدین منظور طراحی و تولید شده است ، استفاده می کند.

سقف شیشه ای

انواع سقف‌ شیشه‌ای

سقف‌های شیشه‌ای را با توجه به ابعاد و مساحت آن‌ها و شکل ظاهری به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم‌بندی می‌کنند. سقف‌های شیشه‌ای ثابت به صورت یکپارچه نصب می‌شوند و از ایمنی بالایی برخوردار هستند. اما سقف‌های شیشه‌ای متحرک به صورت ریل‌دار یا در اصطلاح بازشو طراحی، ساخته و نصب می‌شوند. برای به‌حرکت درآوردن سقف‌های ریلی، می‌توان از موتورالکتریکی استفاده کرد یا این‌که با کمک گیربکس دستی آن‌ها را باز و بسته کرد. البته باید گفت که در ایران سقف‌های شیشه‌ای ثابت بیشتر استفاده می‌شود و آن را می‌توان در خانه‌های لاکچری با معماری خاص دید.

  • سقف شیشه ای نشکن
  • سقف شیشه ای نشکن

نصب سقف شیشه‌ای چگونه صورت می‌گیرد؟

سقف‌های شیشه‌ای معمولاً برای مکان‌هایی که به نور بیشتری نیاز دارند، انتخاب خوبی هستند. قبل از نصب سقف شیشه‌ای به موارد زیر توجه کنید:

  •     اتاقی که می‌خواهید برای آن سقف شیشه‌ای تعبیه کنید.

اگر اتاقی که قصد دارید در آن سقف شیشه‌ای نصب کنید، بسیار آفتابگیر است، بهتر است از سقف شیشه‌ای به صورت کامل استفاده نکنید چون دمای اتاق در فصل‌های گرم به شدت افزایش می‌یابد. همچنین شاید مجبور شوید برای جلوگیری از اشعه‌های مضر نور خورشید از شیشه‎ های سکوریت که رنگی هستند یا شیشه‌هایی که مخصوص هستند و اشعه‌های مضر را از خود عبور نمی‌دهند، استفاده کنید.

  •     میزان و مساحتی که می‌خواهید از سقف شیشه‌ای برای آن استفاده کنید.

هنگام استفاده از سقف شیشه‌ای حتماً باید به متریالی که در سایر قسمت‌های اتاق به کار رفته نیز توجه کنید و به طور مثال اگراز کف شیشه ای برای اتاق ویا حتی از درب شیشه ای کشویی در اتاق ها استفاده شده است، سقف را تمام شیشه درنظر نگیرید؛ چراکه شیشه به هیچ عنوان عایق خوبی برای گرما و سرما نیست و به همین دلیل مصرف انرژی شما افزایش خواهد یافت.

  •     هدفی که به‌خاطر آن می‌خواهید از سقف شیشه‌ای استفاده کنید.

برخی قسمت‌های خانه مثل حمام به نور طبیعی بیشتری نیاز دارد، از این رو می‌توانید سقف قسمتی از حمام را شیشه‌ای کنید تا در کنار استفاده از نور طبیعی، حریم خصوصی شما هم حفظ شود.

  •     تهویه هوا را از یاد نبرید.

در قسمت‌هایی که از سقف‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنید، استفاده از یک فن چنانچه در محل مناسب نصب شود، بسیار مفید است چراکه به کنترل درجه حرارت نیز کمک می‌کند.


jAUCtz4lGq

سقف نشکن شیشه ای

سقف نورگیر شیشه ای در اماکن محتلفی از جمله خانه،آشپزخانه،اتاق خواب و پاسیو کاربرد دارد.سقف های شیشه ای به عنوان ایده ای مدرن و جذاب امروزه با استقبال فراوانی روبه رو شده است چرا که این سقف های شیشه ای نشکن به عنوان نورگیر مناسب در منزل کاربرد دارند و می توانند تا حدود زیادی روشنایی خانه را تامین کنند.سقف نشکن شیشه ای هم می توانند به صورت ثابت وهم به صورت متحرک اجرا شوند.در فیلم بالا سقف شیشه ای را مشاهده می نمایید که یکی از نمونه کارهای اجراشده توسط شرکت سایه گستر آسیا می باشد.

سقف شیشه‌ای جمع‌شونده

سقف‌ شیشه‎ ای جمع شونده یکی از مدرن‎ترین مدل‎های سقف شیشه‎ای به حساب می‌آید که با استفاده از قابلیت آب بندی و هواگیری مناسب، در مکان‎هایی که نیاز به سقف شیشه‎ ای متحرک وجود دارد، کاربرد دارند.

همان‌طورکه می‎دانیم کاربرد سقف شیشه ای در مکان‎های مختلف متفاوت است، از همین رو معمولاً در جاهایی مانند اتاق‎ها و در کل در فضای داخلی خانه از سقف شیشه‎ ای ثابت استفاده می‎شود ولی در جاهایی که به صورت فصلی یا دوره‌ای نیاز به سقف شیشه‌ای احساس می‎شود، سقف‎های شیشه‎ ای متحرک جمع‎ شونده یا  سقف شیشه ای تاشو تعبیه می‎شوند.

در سقف شیشه ای تراس این قابلیت وجود دارد که سقف هم به صورت ثابت وهم به صورت متحرک ساخته شود.سقف شیشه ای پاسیو یا سقف شیشه ای حیاط خلوت در این اماکن نیز سقف‌ها با توجه به سلیقه و کارایی به هر دو صورت ثابت یا متحرک (سقف شیشه‌ای جمع‌شونده) کاربرد دارند.

سقف شیشه‌ای استفاده شده در این مکان‎ها اغلب برای ایجاد محافظت از ورود نور بیش از اندازه، صدا یا بارش باران و برف و تغییرات جوی در فصل‌های مختلف نصب می‌شوند و گاهی نیز برای تأمین امنیت حریم خصوصی و ایجاد امکان حداکثری از آن مکان کاربرد دارد. استفاده از سقف شیشه‌ای استخر نیز از این قاعده مستثنی نیست و کاربرد آن علاوه بر زیبایی، محافظت و ایجاد حس امنیت بیشتر است.

سقف شیشه ای خانه

سقف شیشه ای متحرک از انواع سقف های شیشه ای می باشد که به صورت ریلی باز و بسته می شود.سقف متحرک شیشه ای این امکان را به کاربران می دهد تا هر 4 فصل سال را از نزدیک لمس کنند. سقف های شیشه ای متحرک مشاهده ی بارش بارف و باران را در فصول سرد سال برای ما راحت تر کرده است.بدین ترتیب ما می توانیم با یک ریموت سقف را جمع کنیم و بدون خیس شدن شاهد بارش زیبای باران باشیم و یا در فصول گرم سال سقف را باز کنیم و از هوای مطبوع و دلپذیر بهاری لذت ببریم.در ایران بیشتر از سقف های شیشه ای ثابت استفاده می شود و سقف های متحرک شیشه ای  را می توان در ویلاهای لاکچری مشاهده نمود.


fyidGRGqVW

آب بندی سقف شیشه‌ای

سقف‌ها یکی از قسمت‌های جدانشدنی یک ساختمان هستند، بنابراین نحوه اجرا و استفاده از متریال مصرفی در سقف‌های شیشه‌ای خانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نحوه اجرای سقف‌های شیشه‌ای به این صورت است که ابتدا شبکه‌ بندی فلزی متناسب با ابعاد و وزن شیشه‌ها انجام می‌شود؛ جنس این شبکه‌ها می‌تواند آهن یا استیل باشد، استفاده از پروفیل‌های مخصوص این کار با مقطع خاص نیز در اجرای سقف‌های شیشه‌ای رایج است. از آنجایی که کل سازه سقف شیشه‌ای به صورت نمایان است، علاوه بر مقاومت سازه و استفاده از شیشه‌های مقاوم و نشکن، لازم است کل سازه از ظاهر مناسبی برخوردار باشد.

پس از اجرای سازه، نوبت به نقشه برداری  و تعیین دقیق محل سوراخ‌ها و پیاده‌سازی آن می‌رسد. پس از ساخت سقف شیشه‌ای با استفاده از شیشه  های نشکن یا چندجداره، قطعات شیشه روی سازه نصب می‌شود و عملیات آب‌بندی سقف شیشه‌ای و سیلینگ درزهای قطعات مختلف شیشه انجام می‌شود. شکل و ظاهر این سقف‌های شیشه‌ای مقاوم و بسته به نظر مشتری، متغیر است و حتی می‌تواند به شکل گنبدی نیز اجرا شود.

سقف شیشه ای برقی

قیمت سقف شیشه‌ای چقدر است؟

قیمت سقف‌های شیشه‌ای نیز مانند سایر کالاهای ساختمانی متغیر است، از این‌رو بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت آن یا متریال به کار رفته برای تولید این سقف‌ها، باهمکاران ما در شرکت سایه گستر آسیا  تماس حاصل فرمایید. همچنین از آنجایی‎ که بسیاری از مواد به‎ کاررفته در سقف‌های شیشه‌ای از خارج از کشور وارد می‌شود، قیمت آن تحت تأثیر نرخ دلار قرار می‌گیرد. برای بدست آوردن قیمت روز سقف شیشه‌ای که به صورت متری فروخته و اجرایی می‌شود می‌توانید با همکاران ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. ضمنا باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که نصب سقف های شیشه ای هم جز هزینه‌ های آن به حساب می‌آید و باید در هزینه کل آن قسمت قابل توجهی از هزینه‌ها را برای نصب در نظر گرفت.

سقف شیشه ای نشکن

مزایای سقف شیشه‌ای

شیشه به عنوان یکی از موادی که استفاده از آن در ساخت و ساز قدمت طولانی ندارد، در سال‌های اخیر طرفداران زیادی بین مهندسان و سازندگان بنا و مشتریان و خریداران آن‌ها پیدا کرده است. در زیر به برخی از مزایای سقف شیشه ای اشاره می کنیم:

 • سقف شیشه‌ای باعث افزایش ورود نور به ساختمان شده و هم در روز و هم در شب جذابیت بالایی دارد چراکه امکان تماشای آسمان را فراهم می‌کند. همچنین به دلیل زیبایی خاص استفاده از سقف‌های شیشه‌ای، ارزش ملک و سازه شما افزایش می‌یابد.

• همچنین سقف‌های شیشه‌ای دارای کمترین میزان استهلاک هستند و مثل سایر مصالح ساختمانی دستخوش آسیب‌های ناشی از عوامل محیطی نمی‌شوند.

• قطعات استفاده شده در سقف‌های شیشه‌ای را به‌ راحتی می‌توان به اشکال مختلف درآورد و از آن‌ها استفاده کرد.

• خوشبختانه شیشه از جمله موادی است که به راحتی قابل بازیافت است و بدون اینکه کیفیت آن پایین بیاید این قابلیت را دارد که برای چندین و چند بار مورد بازیافت قرار گیرد.

• معمولاً عوامل محیطی مثل نور، آب باران و اسیدهای موجود در آن و جریان هوا نمی‌تواند به آن آسیبی برساند.

• سقف‌های شیشه‌ای راندمان نور طبیعی را افزایش داده و موجب کاهش نیاز به مصرف انرژی برق می‌شوند.

• زمانی که نور از سقف وارد خانه شود باعث رشد بیشتر بچه‌ها خواهد شد، زیرا محققان به این نتیجه رسیده‌اند که نور مستقیمی که به خانه وارد می‌شود تاثیر بی‌نظیری در رشد کودکان خواهد داشت. از طرفی این نور مستقیم روحیه پر جنب و جوش و فعال کودکان را تقویت می‌کند تا بتوانند زندگی بهتری را تجربه کنند.

• یکی دیگر از مزایای سقف شیشه‌ای استفاده از جدیدترین و به روزترین نوع دکوراسیون در سطح جهان است. استفاده از این نوع سقف خانه شما را به کل تغییر خواهد داد و نتیجه بسیار جذابی برای شما خواهد داشت.

سقف شیشه ای ثابت سایه گستر آسیا

U8NPKnsmT4

 

سقف شیشه ای متحرک

سقف شیشه ای متحرک نوعی از سقف های متحرک است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فضا باعث کاهش مصرف انرژی می شود.سقف شیشه ای متحرک  یکی از انواع سقف های متحرک است که در بازار موجود می باشد که خاصیت شیشه ای بودن آن ، باعث استقبال اکثر افراد واقع شده است . که در معماری مدرن امروز به دلیل هزینه مقرون به صرفه و عمر بالا مورد استقبال معماران و سازندگان قرار گرفته است. استفاده کردن از شیشه باعث دیده شدن کامل فضای بیرون و درون و همچنین زیبایی خاص محیط می شود. سقف های متحرک شیشه ای عایق رطوبت و هوا هستند. و با توجه به چهار فصل بودن کشور، امکان استفاده از این سقف ها در تمامی مناطق وجود دارد.  ما در این مقاله سعی می کنیم شما را با مزایا و معایب سقف بازشو شیشه ای اشنا کنیم. پس  با ما همراه باشید.

سقف شیشه ای بازشو از ساختمان بسیار قدرتمندی تشکیل شده است . از مهم ترین ویژگی های این سقف شیشه ای، بلوک های نشکن و مقاوم آن با قدرت عبور نور بالا است.

سقف متحرک برقی شیشه ای محصولی مدرن و لوکس است. شکل و اندازه سقف های شیشه ای متحرک بنا به نوع استفاده ای که از آن ها می شود به صورت گنبدی یا سطحی صاف و مسطح هستند. از دیگر ویژگی های مخصوص این سقف ها، وجود قاب های شیشه ای با خاصیت باز کردن دستی و اتوماتیک آن برای باز و بسته کردن سقف از راه دور با سنسورهایی هوشمند است.

این سقف بازشو شیشه ای به نحوی طراحی شده که در مقابل بارش برف و باران بسیار مقاوم است. و با نصب سنسور هوشمند باران و برف ، در هنگام بارش، سقف به طور خودکار بسته شده و دیگر نیازی به دخالت انسان و حضور او در آن محل نیست.

جنس این نوع سقف شیشه ای تاشو از شیشه های سکوریت دو جداره بوده که مقاومت بسیار بالایی دارند و در صورت شکسته شدن احتمالی، خاصیت برندگی ندارند. سکوریتربودن شیشه ها باعث می شود تکه های شیشه، سر گرد شده و در صورت اصابت شی و شکسته شدن شیشه ، فرد کمترین آسیب را ببیند. قسمت های فلزی آن نیز از آهن و آلومینیوم می باشد. که به وسیله موتور های  بسیار مرغوب برقی جابجا می شوند.

سقف شیشه ای متحرک تلفیقی از هنر و مهندسی است که امکان لذت بردن و تماشای آسمان و محیط های بیرونی را چه در روز و چه در شب و چه در زمان بارش برف و باران فراهم می کند.

سقف شیشه ای جمع شونده

کاربرد سقف شیشه ای متحرک

سقف شیشه ای متحرک سقفی است که بنا به میل و نظر کارفرما قابل باز و بسته شدن است حتی می توان میزان بازشوی آن را تعیین نمود . این سقف ها باعث کاهش آلودگی صدا تا 50 درصد می شود ، چرا که شیشه های دوجداره عایق مناسبی برای آلودگی های صوتی می باشد و برای کسانی که از آن استفاده می کنند، آرامش و آسایش را به همراه دارد. اجرای سقف شیشه ای متحرک معمولا در مکان های زیر استفاده می شود:

  •     پاسیو
  •     سقف شیشه ای متحرک تراس یا بالکن
  •      رستوران و کافه
  •      روف گاردن (روف گاردن به فضای سبز روی پشت بام گفته می شود. بهتر است که این گونه محیط ها مسقف باشند تا از گزند عوامل طبیعی در امان باشند.)
  •     استخر ( وجود سقف شیشه ای متحرک استخر در فصول مختلف سال، علاوه بر اینکه باعث آرامش می شود، در فصل تابستان  از شما در برابر اشعه سرطان زای فرابنفش خورشید محافظت می کند و همچنین امکان استفاده از استخر در فصل سرد سال  را برای شما مهیا می کند.)
  •      پارکینگ های رو باز
  •      فضای داخلی ویلا
  •     گلخانه و قسمت هایی از ساختمان که مایل به استفاده از هوای آزاد و نور طبیعی در شرایط آب و هوایی مختلف باشند.
  • سقف شیشه ای مقاوم

مزایای استفاده از سقف های متحرک شیشه ای

– عبور نور خورشید از شیشه های این سقف ها در طول روز، ما را از روشن کردن لامپ های اضافه بی نیاز می کند. و باعث می شود که در مصرف برق صرفه جویی شود.

– داشتن سقف بازشوی شیشه ای برای ما این امکان را فراهم می کند که از مناظر زیبای بیرون مانند دیدن آسمان،  بارش باران، برف، نور خورشید، پرواز پرندگان و درختان و همه ی زیبایی های دنیا لذت ببریم.

– مزیت دیگر سقف شیشه ایی، تنوع بسیار بالای آن ها در طرح و فرم و رنگ آن است.

– مقاومت بسیار بالای آن در مقابل بارش برف و باران.

– داشتن مقاومت کافی در برابر حرارت.

– استفاده از آن به عنوان عایق صوت و حرارت.

– عمر طولانی و مفید

– دادن نما و ظاهری مدرن و زیبا به بنا.

– ورود هوای تازه به درون فضا.

– ممانعت از ورود خاک و برگ به هنگام وزش باد و تمیز ماندن مکان مورد نظر.

– با دوام در محیط مرطوب (ضد آب) و مقاوم در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی.

– امکان استفاده از سیستم سرمایشی و گرمایشی درون محیط.

– سقف شیشه ای متحرک حیاط باعث می شود از اشراف دید ساختمان های مجاور جلوگیری کند .

– دارای ریموت کنترل برای باز و بسته کردن آسان سقف متحرک اتوماتیک شیشه ای

– استفاده کاربردی از دو محیط، با باز و بستن کردن سقف.

– محافظت در برابر تابش شدید نور خورشید و اشعه UV و یا محافظت از هوای سرد زمستان.

– بالا رفتن دامنه دید.

– افزایش قیمت در بهای ساختمان.


suwapAIcwV

سقف شیشه ای برقی متحرک

معایب سقف متحرک شیشه ای

گرچه مزایای سقف شیشه ای تاشو خیلی بیشتر از معایب آن است اما بهتر است معایب آن را نیز بدانیم، تا بهتر بتوانیم برای استفاده ازسقف های تاشو در مکان مورد نظر خود تصمیم بگیریم.

– سقف های برقی شیشه ای به خاطر داشتن نمای کامل از آسمان و محیط بیرون، کالای بسیار جذابی محسوب می شود، ولی تمیز ماندن شیشه ها در دراز مدت  بر اثر گرد وغبار و بارندگی کمی سخت به نظر می رسد. البته با استفاده از شیشه های نانو که شرکت سایه گستر آسیا ارائه میدهد این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.

–  شیشه هایی که در سقف های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند. وزن بسیار بالایی دارند.

– و اما مشکل بعدی در سقف شیشه ای متحرک این است که هنگام تابش نور خورشید این شیشه ها به صورت یک ذره بین عمل می کنند و باعث می شود فضای نشیمن گاه زیر سقف در ساعات تابش نور خورشید به علت گرم شدن برای نشستن مکان مناسبی  نباشد.

– قیمت سقف شیشه ای متحرک نسبت به سقف های ثابت بالاتر می باشد و این موضوع می تواند یکی از معایب آن باشد

در عصر کنونی بسیاری از مهندسان ساختمان و پیمانکاران، به دنبال ایده های نو و خلاقانه هستند، سقف شیشه ای متحرک علاوه بر اینکه باعث زیباتر شدن فضای مورد نظر می شود، در همه اماکن، چه حیاط کوچک تا حیاط های بزرگ قابل استفاده است. و باعث می شود تا هر موقع که خواستیم محیط مان را از سر پوشیده به سرباز و بالعکس تغییر دهیم.

اجرای سقف شیشه ای متحرک

معایب سقف شیشه‌ای را بشناسید.

شیشه نیز مانند هر متریال دیگری که در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود،علاوه بر مزایای زیادی که دارد معایبی  نیز دارد که  ما به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

• استفاده از شیشه باعث افزایش مصرف انرژی در ساختمان می‌شود چراکه ضریب انتقال حرارت در شیشه بالاست و تبادل حرارتی سریع اتفاق می‌افتد.

• همچنین سقف‌های شیشه‌ای به‌راحتی نور را از خود عبور می‌دهند و خصوصاً در فصل تابستان ممکن است مشکلاتی را از نظر تبادل نور و گرما سبب شوند.

• شیشه به‌خاطر ماهیتی که دارد، صدا را منعکس می‌کند، از این‌رو شاید  بتوان گفت در ازدیاد آلودگی صوتی  می تواند نقش داشته باشد.

• میزان مقاومت شیشه در هنگام وقوع زلزله  های شدید خیلی بالا نیست از این رو این امر می‌تواند خطراتی را باعث شود.

البته شایان ذکر است شرکت سایه گستر آسیا با سکوریت کردن شیشه ها تاحد زیادی خطرات حاصل از وقوع شکست شیشه را درمواقع ضروری کاهش میدهد،اما در این بین افراد سود جویی نیز وجود دارند که حاضر به انجام سکوریت کردن شیشه به علت متحمل شدن هزینه ی آن نیستند،و ضرر آن را افرادی میکشند که اطلاعات کافی در این زمینه نداشتند.

سقف شیشه ای خانه یکی از سازه های مدرن در صنعت ساختمانی به شمار می روند ، امروزه افراد مانند گذشته به دنیال مصالح ساختمانی همانند گچ و سیمان برای اجرای سقف در خانه نیستند.سقف های شیشه ای نشکن جایگزین بسیار مناسبی برای خانه ها شده است،برای ساخت سقف شیشه ای منزل تماما از شیشه سکوریت با ضخامت 10 الی 12 میلی متر استفاده می شود تا ایمنی لازم را در برابر ضربه داشته باشد همچنین گاها برای برخی از سقف های شیشه ای پاسیو و یا رستوران ها که ارتفاع زیادی تا زمین دارند از شیشه های لمینت شده استفاده می کنند تا در صورت شکسته شدن آسیبی به کسی وارد نشود.

سازه سقف شیشه ای - در این مقاله در مورد موضوعات پروفیل سقف شیشه ای - نورگیر سقف شیشه ای نشکن - سقف شیشه ای تراس - سقف شیشه ای متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

Top