سایبان تراس آپارتمان علاوه بر ایفای نقش زیبایی‌بخش، از لحاظ ایمنی نیز بسیار مهم هستند. در واقع سایبان‌های تراس باید مقاومت کافی را در برابر وزش باد، تحمل بار و فشار، مقاومت در برابر آب و نور خورشید داشته باشند.



انواع سایبان تراس آپارتمان عموماً به دو دسته سایبان فلزی و سایبان چوبی تقسیم می‌شوند. سایبان‌های فلزی معمولاً از آلیاژهای آلومینیومی یا فولادی ساخته می‌شوند و به دلیل مقاومت بیشتر در برابر عوامل جوی، ایمنی و کیفیت بالاتر، بیشتر استفاده می‌شوند. در ضمن، سایبان‌های فلزی همچنین به راحتی قابل نصب و تعویض هستند.

سایبان‌های چوبی نیز از چوب‌های مختلفی ساخته می‌شوند و با توجه به نوع چوب استفاده شده و نوع پوشش داده شده، می‌توانند مقاومت و دوام خوبی داشته باشند. اما در مقابل، سایبان‌های چوبی به دلیل حساسیت به رطوبت، نور خورشید و حشرات، نسبت به سایبان‌های فلزی کمتر مقاوم هستند و نیاز به تعویض و بازسازی بیشتری دارند.


XdynOmJTUV

همچنین می‌توان با توجه به طراحی و شکل سایبان‌ها، از آن‌ها به عنوان یک عنصر زیبایی‌بخش در تزیین تراس و بالکن استفاده کرد.

سایبان تراس آپارتمان - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سایبان تاشو برای بالکن - آفتابگیر بالکن - سایبان برقی بالکن - قیمت سایبان پنجره خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان تراس آپارتمان را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سایبان تراس آپارتمان - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان تراس آپارتمان در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایبان تاشو برای بالکن - آفتابگیر بالکن - سایبان برقی بالکن - قیمت سایبان پنجره با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان تراس آپارتمان  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سایبان تراس آپارتمان طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سایبان تاشو برای بالکن - آفتابگیر بالکن - سایبان برقی بالکن - قیمت سایبان پنجره).

 nyFC7qBzr4

 

سایبان تراس  یا بالکن به دو صورت دستی و اتوماتیک در بازار وجود دارد. سایبان بالکن اتوماتیک مزایای بیشتری نسبت به دستی داشته، به همین دلیل محوبیت بیشتری دارد. سایبان بالکن به دلیل کارآمد بودنش بسیار پرطرفدار شده است.

قیمت سایبان تراس -  آیا بالکن بزرگی دارید که میچسبد در آن هوا و فضای باز یک چایی نوش جان کنید؟ آیا بالکن شما رو به آفتاب قرار دارد و خورشید مستقیما به بالکن می تابد و باعث گرم شدن خانه یا گل و گیاهان موجود در بالکنتان میشود؟ سایبان تراس هر گاه دلتان بخواهد با ریموت کنترل شده و با نیروی برق جمع یا باز میشود و یک گزینه عالی برای بالکن یا حیاط شما به شمار میرود.

مزایای سایبان تراس

  •     با نصب آن مکانی بلا استفاده منزلتان را به یک مکان رویایی تبدیل کنید.
  •     خصوصیت کنترل از راه دور را دارد و میتوان آنرا از داخل منزل هدایت کرد.
  •     سایبان برقی بالکن تاثیر فروانی در دکوراسیون منزل دارد .
  •     پارچه مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت می باشد.
  •     با نصب دمای منزل خود را 30 درجه خنک تر کنید.
  •     از تنوع رنگ و طرح بالای برخوردار است.
  •     سازه های به کار رفته مقاومت بالای در برابر نم داشته و ضد زنگ می باشد.

شرکت سایه گستر آسیا با انجام پروژه های زیاد و سابقه طولانی که در زمینه ساخت انواع سایبان ها از جمله سایبان تراسداشته، به یک شهرت بالا رسیده است.  تولید سایبان بالکن از مواد اولیه مرغوب، فروش با قیمت عالی و نصب سایبان تراسبا سرعت اجرایی بالا از جمله اصول شرکت متین بوده و تا به امروز با رعایت آنها به موفقیت بالای رسیده است.

همه محصولات سایه گستر آسیا در بسیاری از رنگ های مختلف پارچه و مدل های گوناگون در دسترس است.

آیا  شما زمانی که دوست داشتید در فضای باز بالکن استراحت کرده و از فضای آزاد لذت ببرید؟ آیا به علت آفتابی بودن هوا یا بارش شدید باران و برف نتوانستید این کار را انجام دهید؟

دیگر نگران نباشید با وجود یک سایبان تراس همه این مشکلات حل خواهد شد.


uJiiIudqYp

فواید نصب سایبان تراس

قیمت سایبان تراس - با ساخت یک سایبان بالکن لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید و از بودن با هم لذت ببرید. سایبان بالکن تبدیل به یکی از محصولات پر کاربرد انواع ساختمان ها شده است که کاربردهای مختلفی دارد که در ساختمان های مسکونی و ویلایی و … استفاده میشود.

با توجه به تبلیغات گسترده در این زمینه انتخاب سایبان تراس با کیفیت دشوار شده است و تحقق این امر نیازمند توجه به نکات مختلف است.

سایبان برقی بالکن باید به این صورت باشد که مبلمان ویلایی که در بالکن قرار دارد را به طور کامل بپوشاند و از نفوذ آفتاب جلوگیری کند.

در مرحله اول باید دقت کنید که سایبان مورد نظرتان چه طرح و رنگی داشته باشد. در آخر با در نظر گرفتن این نکات با سلیقه ی خود می توانید سایبان بالکن  را انتخاب و به سایه گستر آسیا سفارش ساخت دهید.

برای خرید انواع سایبان بالکن مورد استفاده در ساختمان های مسکونی،ساختمان های ویلایی، ساختمان های آپارتمانی و … با سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت سایبان بالکن

قیمت سایبان تراس - ساخت سایبان تراس با بالاترین کیفیت را از سایبان متین بخواهید. این کیفیت اتفاقی نیست ، به دلیل مرغوبیت مواد به کار رفته در آن ، تنوع در طرح  و قیمت مناسب سایبان متین را به این شهرت رسانده است.

 fUguZSCVdN

سرعت اجرایی بالا در ساخت و نصب در سایبان متین شما را صددرصد راضی نگه خواهد داشت.

با ساخت سایبان تراس هنگامی که در حال استراحت در فضای آزاد هستید فقط از راه دور به وسیله ریموت میتوانید آنرا به اندازه دلخواه باز و بسته کرد.

سایبان تراس آپارتمان - در این مقاله در مورد موضوعات سایبان تاشو برای بالکن - آفتابگیر بالکن - سایبان برقی بالکن - قیمت سایبان پنجره مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top