سایبان تراس ویلا می‌تواند از انواع مواد ساختمانی مختلفی مانند آلومینیوم، استیل، چوب و PVC ساخته شود. طراحی سایبان هم بسته به سلیقه و نیاز مالک ویلا می‌تواند متفاوت باشد. از مزایای سایبان‌های آلومینیومی و استیلی می‌توان به مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و همچنین زیبایی ظاهری آن‌ها اشاره کرد. همچنین سایبان‌های چوبی به دلیل طبیعی و گرمایی بودن می‌تواند به ظاهر دلپذیر تراس شما کمک کند. انتخاب مواد ساخت سایبان باید با توجه به سلیقه شما و شرایط آب و هوایی منطقه صورت پذیرد.



سایبان تراس ویلا، از سازه‌های مهم در معماری و طراحی خارجی ویلاها محسوب می‌شود که هم برای جلوگیری از سقوط و هم برای زیبایی و طراحی محیط خارجی استفاده می‌شود. سایبان‌ها می‌توانند از جنس های مختلفی مانند چوب، فلز و PVC ساخته شوند و در طراحی ویلا باید با توجه به نیاز و سلیقه مالک ویلا، انتخاب شوند. همچنین سایبان‌ها باید برای مقاومت در برابر عوامل آب و هوایی مانند باران و آفتاب، با روش‌های خاصی مانند رنگ‌آمیزی و ضد زنگ کردن تیغه‌های سایبان تراس ویلا، تقویت شوند.

سایبان تراس ویلا - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سایبان تراس- سایبان تراس و حیاط- سایبان ویلایی- انواع سایبان منزل سایبان حیاط خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان تراس ویلا را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.


Ak9l5ew3gN

سایبان تراس ویلا - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان تراس ویلا در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایبان تراس- سایبان تراس و حیاط- سایبان ویلایی- انواع سایبان منزل سایبان حیاط با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان تراس ویلا  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سایبان تراس ویلا طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سایبان تراس- سایبان تراس و حیاط- سایبان ویلایی- انواع سایبان منزل سایبان حیاط).

uOO1nod3DH

سایبان تراس ویلا  به دو صورت دستی و اتوماتیک در بازار وجود دارد. سایبان تراس ویلا اتوماتیک مزایای بیشتری نسبت به دستی داشته، به همین دلیل محوبیت بیشتری دارد.سایبان تراس ویلا به دلیل کارآمد بودنش بسیار پرطرفدار شده است.

آیا تراس ویلا بزرگی دارید که میچسبد در آن هوا و فضای باز یک چایی نوش جان کنید؟ آیا ویلا  شما رو به آفتاب قرار دارد و خورشید مستقیما به ویلا می تابد و باعث گرم شدن خانه یا گل و گیاهان موجود در ویلای تان میشود؟

سایبان تراس ویلا  هر گاه دلتان بخواهد با ریموت کنترل شده و با نیروی برق جمع یا باز میشود و یک گزینه عالی برای ویلا یا حیاط شما به شمار میرود.

مزایای سایبان تراس ویلا  تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا که دارای بهترین متریال روز جهان می باشد و همچنین دارای 30% تخفیف استثنایی بوده ضمنا شرکت سایه گستر آسیا دارای بیش از 30 سال سابقه کار درخشان در طراحی و تولید انواع سایبان تراس ویلا می باشد.

1- با نصب آن مکانی بلا استفاده منزلتان را به یک مکان رویایی تبدیل کنید.

2-خصوصیت کنترل از راه دور را دارد و میتوان آنرا از داخل منزل هدایت کرد.

3- سایبان برقی ویلا تاثیر فروانی در دکوراسیون منزل دارد .

4- پارچه مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت می باشد.

5- با نصب دمای منزل خود را 30 درجه خنک تر کنید.

6- از تنوع رنگ و طرح بالای برخوردار است.

7- سازه های به کار رفته مقاومت بالای در برابر نم داشته و ضد زنگ می باشد.

8-  نصب سایبان تراس ویلا می تواند کمک کند تا در تمام ساعات روز بتوانید از فضای ویلا استفاده کنید.

9- در صورتی که از سایبان تراس ویلا برقی استفاده کنید می توانید به راحتی آن را باز یا جمع کنید.

10- نصب سایبان تراس ویلا می تواند خنک شدن فضای خانه در آفتاب داغ تابستان کمک کند.

11-  رنگ و طرح سایبان را می توانید با فضای تراس و نمای ویلا همراه کنید.

 

tJwPg7gs5o

سایبان تراس ویلا - فواید نصب سایبان تراس ویلا توسط سایه گستر آسیا به شرح زیر می باشد البته 30% تخفیف را نیز باید به این مزایا اضافه نمود!

با ساخت یک سایبان تراس ویلا لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید و از بودن با هم لذت ببرید. سایبان تراس ویلا تبدیل به یکی از محصولات پر کاربرد انواع ساختمان ها شده است که کاربردهای مختلفی دارد که در ساختمان های مسکونی و ویلایی و … اسفاده میشود.

با توجه به تبلیغات گسترده در این زمینه انتخاب سایبان تراس ویلا با کیفیت دشوار شده است و تحقق این امر نیازمند توجه به نکات مختلف است. سایبان برقی تراس ویلا باید به این صورت باشد که مبلمان ویلایی که در بالکن قرار دارد را به طور کامل بپوشاند و از نفوذ آفتاب جلوگیری کند. در مرحله اول باید دقت کنید که سایبان مورد نظرتان چه طرح و رنگی داشته باشد. در آخر با در نظر گرفتن این نکات با سلیقه ی خود می توانید سایبان تراس ویلا را انتخاب و به سایه گستر آسیا سفارش ساخت دهید.

کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت سایبان تراس ویلا تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف به شرح زیر می باشد:

ساخت سایبان تراس ویلا با بالاترین کیفیت را از سایه گستر آسیا بخواهید. این کیفیت اتفاقی نیست ، به دلیل مرغوبیت مواد به کار رفته در آن ، تنوع در طرح  و قیمت مناسب سایه گستر آسیا را به این شهرت رسانده است. 

سرعت اجرایی بالا در ساخت و نصب در سایه گستر آسیا شما را صددرصد راضی نگه خواهد داشت.

 

xqT7Bd7ofk

با ساخت سایبان تراس هنگامی که در حال استراحت در فضای آزاد هستید فقط از راه دور به وسیله ریموت میتوانید آنرا به اندازه دلخواه باز و بسته کرد.

انواع سایبان تراس ویلا :

سایبان تراس ویلا- تراس از جمله فضاهای غیر مسقف می باشد که به دلیل نداشتن سقف در آن محدودیت هایی وجود دارد. تراس در زبان فارسی به بهار خواب معروف است. سایبان تراس این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند از این فضاها حتی در شرایط بد آب و هوا نیز استفاده کنند. تراس می تواند یک فضای دلنشن برای جمع های خانوادگی باشد اگر مسقف شده و از مواردی از جمله مبلمان ویلایی و آبنما و سایبان و از این قبیل موارد در آن استفاده شود.

با یک ساختار ساده می توانید تراس ویلا خود را به فضایی دوست داشتنی تبدیل کنید. با نصب سایبان تراس ویلا می توان به سرعت یک فضای سرپوشیده و متفاوتی را در فضای خارجی منزل خود ایجاد کند. تنوع و گوناگون بودن آب و هوای ایران سبب می شود که افراد برای گذراندن ساعات استراحت و تفریح در حیاط منزل خود به فکر ساخت سایبان حیاط باشند.

در هنگام انتخاب نوع سایبان تراس ویلا باید به میزان فظا نیز توجه داشته باشید.میزان فظای تراس نقش بسزایی در انتخاب نوع سایبان خواهد داشت. نگران نباشید زیباترین و با کیفت ترین سایبان تراس و .. را از شرکت سایه سازان توانا بخواهید .

انواع سایبان تراس ویلا ، حتی برای ویلا و تراس کوچک!

1- سایبان چتری بزرگ برای محوطه

شاید مدل چتر مانند سایه بان ها را بیش تر در کنار سواحل و استخرها دیده باشیم، اما نکته اصلی در این جاست که شما محدودیتی برای استفاده از آن ها ندارید. مسلما هرچقدر که چتر بزرگ تر باشد سایه اندازی بیش تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کند.

2- یک داربست برای گیاهان رونده

سایبان تراس ویلا- ساده ترین روش که در بسیاری از خانه های قدیمی نیز پیدایش می کنیم به کار بردن داربست ها برای گیاهان بالارونده است. اما همان داربست های قدیمی را می توان به صورت مدرن و امروزی تر طراحی کرد به طوری که مانند تصویر بالا به یک فضای جدید در محوطه بیرونی خانه تبدیل شوند. هرچقدر فاصله الوارهای داربست به یکدیگر نزدیک تر باشند، نور تابیده شده کم تر خواهد بود.

3- سایبان تاشو برای بالکن کوچک

سایبان ها فقط برای حیاط ها و محوطه های بزرگ نیستند. شما در یک بالکن نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید. این مدل سایبان در قسمت بالایی تراس نصب شده و در نتیجه شما می توانید میزان سایه اندازی آن را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید. کوچک و قابل جمع بودن این نمونه باعث می شود که با فضای بالکن های کوچک سازگار شود و سایه مورد نیاز را ایجاد نماید.

یکی از لذت های فصل تابستان دورهمی های عصرانه در کنار خانواده و دوستان است. این لذت زمانی بیش تر خواهد شد بتوانیم به بهترین شکل از بالکن یا حیاط و ویلا خانه خودمان استفاده نماییم. اما شاید این کار با آفتاب تابستان عملی نشده و مجبور باشیم فقط شب ها از فضای بیرون بهره ببریم. اگر بدانیم که برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر چه نوع سایبانی را می توانیم به کار ببریم قطعا این مشکل را حل کرده و آفتاب دیگر برایمان آزار دهنده نخواهد بود.


67L3vBgz7v

سایبان تراس ویلا - عوامل موثر بر قیمت سایبان تراس: ما با افتخار اعلام می نماییم که انواع سایبان تراس ویلا را با تخفیف 30% در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهیم

فاکتورهای مختلف بر روی قیمت سایبان تراس ویلا تاثیر می گذارند .به طور کلی قیمت سایبان ثابت نسبت به سایبان متحرک پایین تر بوده زیرا سایبان های برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن ها امکان جا به جایی و تغییر در موقیعیت آن ها وجود دارد.

نوع کاربرد سایبان تراس ویلا ، اندازه و ابعاد سازه ، نوع متریال به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان ، جنس پوشش و .. همه از فاکتورهای مهم در قیمت سایبان تراس ویلا می باشد. شما می توانید با تماس با سایه گستر آسیا از لیست قیمت استثنایی و دارای 30% تخفیف مطلع شوید.

کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد و آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان می باشند.جهت ارتباط با بخش مشاوره ای مجموعه با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

سایبان تراس ویلا - در این مقاله در مورد موضوعات سایبان تراس- سایبان تراس و حیاط- سایبان ویلایی- انواع سایبان منزل سایبان حیاط مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

Top