سایبان جمع شونده دستی عموماً برای استفاده در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سایبان‌ها از جنس آلومینیوم یا فولاد بوده و دارای قابلیت تنظیم طول هستند که باعث می‌شود بتوان آنها را بر اساس ارتفاع و ابعاد مختلف تراس یا فضای بازیابی نمود. همچنین، سایبان جمع شونده دستی قابلیت نصب و حمل آسانی دارد و در صورت عدم نیاز به استفاده می‌توان آن را جمع کرد و ذخیره کرد.



سایبان جمع شونده دستی یا همان سایبان قابل حمل، یک ابزار کارآمد و کم حجم برای استفاده در فضاهای مختلف است که به راحتی جمع شده و در کیف یا جایی که مناسب است نگهداری می‌شود. این سایبان‌ها در مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند که برخی از آنها دارای قابلیت تنظیم طول و ارتفاع هستند و برخی دیگر قابلیت چرخش را نیز دارند. سایبان جمع شونده دستی برای کارهای خانگی، پیک‌های موتوری، پیاده‌روی در کوهستان و همچنین استفاده در فضاهای باز مانند پارک و محل‌های تفریحی مناسب هستند.

سایبان جمع شونده دستی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سایبان تاشو دیجی کالا - خرید سایبان تاشو - قیمت سایبان چتری ماشین - سایبان تاشو برای بالکن خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان جمع شونده دستی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.


806Kn4Jp7O

سایبان جمع شونده دستی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان جمع شونده دستی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایبان تاشو دیجی کالا - خرید سایبان تاشو - قیمت سایبان چتری ماشین - سایبان تاشو برای بالکن با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان جمع شونده دستی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سایبان جمع شونده دستی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سایبان تاشو دیجی کالا - خرید سایبان تاشو - قیمت سایبان چتری ماشین - سایبان تاشو برای بالکن).

7JtQxjAodp

سایبان جمع شوندهبا تامین آسایش و راحتی تبدیل به یک وسیله ی پرطرفدار شده است ، برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب در سایزهای مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده اند . از راه دور بوسیله ریموت باز و بسته میشود، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، برف و باران در منزل ، مغازه و … نصب میشود.

استخرهای روباز در فصول بهار و تابستان با استقبال زیادی مواجه می شوند. نصب سایبان جمع شونده با رنگ ها و طرحهای متنوع برای این فضاها یک انتخاب خوب و کارآمد است و  فقط مختص فصول گرم و آفتابی نیست همچنین در فصول سرد زمستان و پاییز فرصت خوبی برای نشستن در بالکن و فضاهای باز است.

برای پوشاندن استخر در بعضی از ساعات و تمیز نگه داشتن آب استخر سایبان جمع شونده  و سقف استخر کمک شایانی به شما میکند و ظاهری شکیل به فضا بخشیده و آن را چشم گیر تر میکنند.

مزایای سایبان جمع شونده

  •     دارای قابلیت تنظیم تا شیب 90
  •     مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی
  •     مقاومت بالادر برابر عوامل طبیعی مانند برف و باران
  •     زیبایی و قابلیت فرم پذیری
  •     ایجاد فضای مناسب در منزل برای دورهمی های خود
  •     کاهش مصرف انرژی
  •     قابلیت نصب برای مکان های مختلف

بهترین متریال برای ساخت سایبان جمع شونده چیست؟

همانطور که می دانید کشور ایران دارای تنوع آب و هوایی بسیار بالایی است به همین دلیل بهترین پیشنهاد ما استفاده از پارچه های پی وی سی است.مهمترین مزیت pvc این است که در مقابل دماهای مختلف مقاومت بالایی دارند.

همانطور که باید در مقابل شرایط جوی گوناگون نصب شود لازم است که مقاومت بالایی داشته باشد. برای اینکه بهترین پارچه از نظر جنس و کیفیت و ظاهر زیبا با توجه به سلیقه ی شخصی خود انتخاب کنید.


WAtUIyjANo

قیمت سایبان جمع شونده

قیمت سایبان جمع شونده ثابت و سایبان های برقی با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع مواد به کار رفته در آن ، جنس پارچه و پوشش سایبان ، ابعاد و اندازه سایبان و مساحت و متراژ فضای باز ، نوع کاربرد و ثابت و برقی بودن ان تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت سایبان جمع شونده برقی و سایبان های ثابت چتری،سایبان کلاسیک،سایبان برقی دوطرفه ، سایبان ۱۸۰ درجه تولید شده توسط شرکت سایه گستر آسیا می توانید با مراجعه به بخش فروش با کارشناسان در زمینه نحوه ثبت سفارش صحبت داشته باشید.همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

انواع سایبان جمع شونده طراحی و تولید شده در مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با تخفیف بسیار ویژه و استثنایی 30% زیر قیمت سایبان جمع شونده تمام بازار ایران از با بهترین متریال و قطعات جانبی استفاده شده از معروفترین برندهای ایران و جهان

سایبان تاشو (Folding Canopies) یکی از انواع سایبان های تولید شده توسط شرکت های سازنده انواع سایبان می باشد که دارای محبوبیت فراوان در میان طرفداران است.سایبان های تاشو انعطاف پذیری و فضای بیشتری را  در مقایسه با سایر سایبان های ثابت دارد.

سایه گسترآسیا تولید کننده انواع سایبان ثابت و برقی محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد .شما می توانید برای مشاهده سایبان های سایه گسترآسیا با مراجعه به وبسایت مجموعه با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.


h2yevIb2vZ

سایبان تاشو مسافرتی

سایبان های تاشو مسافرتی یکی از پرطرفدارترین انواع سایبان در میان کاربران می باشد.زیرا به راحتی می توان آن را از جایی به جای دیگر منتقل کرد و پس از استفاده آن را به راحتی جمع کرد و در فضای مناسب قرار داد. بسیاری از افرادی که عاشق سفر و مسافرت هستند از سایبان های تاشو مسافرتی استفاده می کنند.

شما می توانید برای انتخاب و خرید انواع سایبان های تاشو با مراجعه به وبسایت سایه گستر آسیا با کارشناسان و مشاورین ما در تماس باشید تا راهنمایی لازم جهت ثبت سفارش خود را در سایت داشته باشید.همکاران ما در مجموعه سایه گستر آسیا آمادگی خود را جهت ارائه خدمات برتر و با کیفیت به مشتریان اعلام می دارند.

سایبان تاشو برقی

به طور کلی سایبان ها به دو دسته سایبان ثابت و سایبان برقی تقسیم می شوند.سایبان ها با توجه به نوع کاربرد و طراحی سازه به انواع مختلف از جمله سایبان بازویی ، سایبان چتری ، سایبان برقی دوطرفه و سایبان های تبلیغاتی دسته بندی می شوند.

افراد با توجه به کاربرد سایبان یکی از انواع آن را انتخاب کرده و برای پوشش فضای باز محیط استفاده می کنند.امروزه سایبان های تاشو برقی به دلیل راحتی در باز و بسته شدن ،زیبایی و شیک بودن آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است.شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع سایبان برقی تاشو با کارشناسان سایه گسترآسیا در تماس باشید.

سایبان تاشو خودرو

سایبان های خودرو به منظور محافظت و مراقبت از وسایل نقلیه در برابر تابش نور خورشید در روزهای گرم تابستان و در امان بودن خودرو از یخ زدگی در روزهای سرد سال استفاده می شود.سایبان خودرو به صورت ثابت و تاشو طراحی و تولید می شود.

از سایبان های تاشو خودرویی در مسافرت هایی که نیاز به مراقبت و محافظت از وسایل و خودرو در برابر شرایط جوی ناپایدار و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید است می توانیم استفاده کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید.

سایبان تاشو مغازه

مغازه هایی که نیاز به محافظت در برابر تابش نور خورشید دارند باید از سایبان های مغازه ای جهت جلوگیری از ورود نور خورشید و فساد مواد غذایی و خنک شدن فضای داخلی مغازه از سایبان مغازه ای استفاده کنند.

سایبان مغازه ای به شکل ثابت و تاشو در دسترس است،نمونه سایبان های تاشو نسبت به سایبان های ثابت محبوب تر هستند.برای اطلاع از قیمت انواع سایبان های مغازه ای تاشونده و ثابت می توانید با مراجعه به وبسایت سایه گستر آسیا با مشاورین ما در تماس باشید.

سایبان تاشو فروشگاه

سایبان فروشگاه همانند سایبان های مغازه ای به منظور جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل ساختمان استفاده می شوند.برای سفارش این محصول در مجموعه سایه گستر آسیا به وبسایت مجموعه مراجعه فرمایید و از سایر محصولات ما دیدن فرمایید.

سایبان تاشو رستوران

برخی از رستوران ها دارای فضای باز بیرونی هستند که در روزهای گرم و سرد سال به دلیل تابش مستقیم خورشید یا بارش های باران و برف قابل استفاده نیستند اما می توان با سفارش سایبان های تاشو رستوران از این فضا بهترین استفاده را داشته باشیم.


KOct8niNLE

سایبان تاشو کافه

سایبان های تاشو کافه همانند سایبان های تاشو در رستوران به منظور محافظت و مراقبت از مشتریان در برابر تابش نور خورشید و شرایط ناپایدار جوی استفاده می شود.این سایبان ها گزینه مناسب برای آن دسته از کافه هایی هستند که فضای کافی برای نصب سایبان های ثابت را ندارند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با کارشناسان متخصص سایه گستر آسیا در تماس باشید.

سایبان تاشو ارزان قیمت

همان طور که می دانید سایبان های تاشو و سایر سایبان های طراحی و تولید شده در ایران با توجه به متریال به کار رفته در سازه و ابعاد و اندازه آن ها و نوع کاربرد و جنس پارچه قیمت گذاری می شوند.سایبان های تاشو ارزان قیمت را باید با نظر کارشناسی افراد دارای تخصص خریداری کنیم تا مشکلاتی بعد از نصب و راه اندازی سایبان به وجود نیاید.

نصب سایبان تاشو

نصب و راه اندازی سایبان های تولید شده نیاز به تخصص و مهارت دارد.شما می توانید با مراجعه به وبسایت سایه گستر آسیا برای راه اندازی و نصب انواع سایبان بازویی ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان تمام اتوماتیک و سایبان های تاشو برقی از خدمات مجموعه ما استفاده کنید.

سایبان جمع شونده دستی - در این مقاله در مورد موضوعات سایبان تاشو دیجی کالا - خرید سایبان تاشو - قیمت سایبان چتری ماشین - سایبان تاشو برای بالکن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top