محافظ دید بالکن یک وسیله ایمنی است که برای جلوگیری از سقوط افراد و حیوانات از بالکن استفاده می‌شود. این وسیله به شکلی طراحی شده است که قابلیت نصب را بر روی لبه بالکن دارد و از سقوط افراد و حیوانات از ارتفاع جلوگیری می‌کند.



محافظ دید بالکن در انواع مختلفی مانند پنجره شیشه‌ای، فلزی، گلیمی و حتی پلاستیکی تولید می‌شود. هر یک از این نوع محافظ دید بالکن دارای ویژگی‌های خاصی هستند که بسته به نوع طراحی و مصرف آن، تفاوت دارند.

به طور کلی، محافظ دید بالکن باید بر اساس استانداردهای ایمنی و ساختمانی طراحی شده و نصب شود تا به خوبی وظیفه خود را انجام دهد و به افرادی که از بالکن استفاده می‌کنند، امنیت را اطمینان بخشد. در هر صورت، قبل از خرید و نصب محافظ دید بالکن، بهتر است با توجه به نیازهای خود و نوع ساختمان، انواع محافظ دید بالکن مختلف را بررسی کرده و با توجه به ویژگی‌های هر یک، انتخاب بهتری داشته باشید.

محافظ دید بالکن - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی  خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع محافظ دید بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.


f3e8ERKjJO

محافظ دید بالکن - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع محافظ دید بالکن در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی  با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از محافظ دید بالکن  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

محافظ دید بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی ).

FChZeb7Owf

 

ایجاد حفاظ دور بالکن و تراس

بالکن و تراس ها اکنون به لطف معماری جدید,به صورت دل باز نیست که خانواده بتواند راحت از آن استفاده کند پس ایجاد یک حفاظ برای دور بالکن و تراس احساس می شود. این روزها آنقدر بافت شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته که عملا جایی برای درونگرایی که هویت اصلی خانه‌های ایرانی است، باقی نمانده است.

حالا دیگر همجواری ساختمان‌ها به کمترین میزان خودش رسیده و ممکن است شما هم متوجه شده باشید که حریم خصوصی بعضی از فضاها مانند بالکن‌ها و تراس‌ها کمی نقض شده است و نمی‌توانید دیگر از آنها با خیال راحت استفاده کنید. اگر شما هم دنبال راه‌حل‌های ایجاد حریم برای تراس و بالکن‌تان هستید، این مطلب حسابی به دردتان می‌خورد.

1. استفاده از دیوارهای متحرک و چرخان

برای اینکه بتوانید از منظره بیرون تراس‌ها و بالکن‌های‌تان استفاده کنید و همزمان حریم خصوصی مورد نیازتان را هم در اختیار داشته باشید، می‌توانید از دیوار‌های متحرکی که روی آنها حکاکی شده و روزنه‌هایی برای عبور نور دارند، استفاده کنید. این دیوارها می‌توانند بنا به نیاز شما باز یا بسته باشند.

2. دیوارهای مجوف

این دیوارها هم می‌توانند مشکل‌گشا باشند؛ چراکه هم می‌توانند نور را از خود عبور دهند و هم حریم مورد نظرتان را ایجاد می‌کنند. در ضمن دیدتان به منظره روبه‌رو را هم کور نمی‌کنند و دیگر اینکه ایده خلاقانه‌تری هستند. محصور کردن تراس‌ها به وسیله این دیوارها باعث می‌شود تراس تبدیل به فضایی نیمه باز شود که به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

3. شیشه‌های مات‌شده

اولین کاری که به ذهن هر کسی می‌رسد استفاده از دیوارهای شیشه‌ای است اما نه شیشه‌های شفاف؛ شیشه‌هایی که با برچسب‌های شیشه مات‌کن پوشانده شده‌اند. برچسب شیشه مات‌کن، راه‌حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی است. این دیوار‌های شیشه‌ای می‌توانند تا نیمه ارتفاع تراس شما را بپوشانند و بالای آنها باز باشد تا تهویه هوا به آسانی در فضا صورت بگیرد و درضمن شما در حالت ایستاده هم بتوانید از منظره بیرون لذت ببرید.

4. دیوارهای سبز

می‌توانید از خود وسایلی که در تراس‌تان وجود دارد برای ایجاد حریم استفاده کنید؛ مثلا گلدان‌ها و گیاهان خانگی که در آنجا قرار دارند، می‌توانند دیوارهایی طبیعی برای شما بسازند. این دیوارها بسیار مقرون به‌صرفه هستند و در ضمن می‌توانید آنها را خودتان بسازید.

5. گل‌های رونده

اگر می‌خواهید در تراس خانه‌تان حریمی زیبا و زنده داشته باشید، گل‌های رونده بهترین پیشنهاد هستند. این گل‌ها درست است که دید شما را به بیرون از بین می‌برند ولی به جای آن منظره زیبای دیگری را جایگزین می‌کنند که می‌توانید به سلیقه خودتان آن را تزیین کنید.

6. سقف‌های متحرک

اگر تراس یا بالکن‌تان بدون سقف است به‌راحتی می‌توانید با تهیه سقف‌های متحرک یا سایبان‌های برقی آن را محصور کنید. این سایبان‌های برقی می‌توانند جزء مبلمان‌ کاربردی‌ای باشند که برای حفظ حریم تراس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

7. سایبان‌های دستی پارچه‌ای

اگر نمی‌خواهید از سایبان‌های برقی استفاده کنید، سایبان‌های دستی را جایگزین آنها کنید ولی دقت داشته باشید سایبانی که می‌خواهید استفاده کنید باید قابلیت تغییر درجه پایه را داشته باشد تا بتوانید به عنوان یک دیوار متحرک هم از آن بهره ببرید.

8. استفاده از تشکچه‌های فانتزی و زیبا

مطمئنا تراس‌ و بالکن شما نرده دارد. پس اول به وسیله ترفند‌هایی که در بالا گفته شد، نرده‌ها را بپوشانید و دید آنها را کور کنید. سپس برای مبله کردن فضای تراس‌تان از میز‌هایی که عموما ارتفاع کم و کوتاهی دارند همراه تشکچه‌های کوچک استفاده کنید؛ چه اشکالی دارد روی زمین بنشینید؟

9. لوورهای چوبی

برای دورتادور تراس یا حیاط‌تان لوورهای چوبی سفارش دهید و آنها را نصب کنید. این لوورها علاوه بر ایجاد حریم مد نظرتان، حس و حال طراوت و سرزندگی چوب را در تراس‌تان جاری می‌کنند و فضایی دلچسب‌تر را در بالکن‌تان به وجود می‌آورند.

 
hPwjtvKMfr

آسیادر به شما کمک میکند که محیط داخلی منازل خود را با پوشاندن بالکن با گیاه تبدیل به محیطی آرام و زیبا کنید.

پوشاندن بالکن با گیاه

 گیاه لاغر و قد بلند، حصار محدودکننده دید در تراس آپارتمان

در هم بافتن درختان فرآیندی است که صدها سال پیش باغبانان با از بین بردن شاخ و برگ بخش پایین ساقه درختان انجام می‌دادند اما در سال‌های اخیر نیز این روش توسط طراحان فضای سبز و باغبانان دوباره به کمک درختان بامبو مورد استفاده قرار گرفته است. در روش در هم بافتن درختان، کاشت آنها با فاصله کم صورت می‌گیرد و باغبان با جدا کردن شاخ و برگ قسمت زیرین درختان، فضایی منفی را نسبت به قسمت بالای آن به وجود می‌آورد.

گیاهان با مراقبت کمتر برای پوشاندن دید تراس آپارتمان!

اگر فکر می‌کنید زمان کافی را برای نگهداری و مراقبت از گیاهان در تراس خانه‌تان ندارید، باز هم جای نگرانی نیست؛ زیرا گیاهی مانند یوکا (Yuccaelephantipes) از آن دسته گیاهانی است که علاوه بر تامین حریم تراس خانه شما نیازمند نگهداری دائم و پیگیر نیست. این گیاه نسبت به شرایط نامساعد نور، دما و هوا بسیار مقاوم است و در هر جای خانه می‌توان از آن استفاده کرد؛ به همین دلیل در اکثر خانه‌ها نیز دیده می‌شود.

گیاه گلداری که دید را به تراس خانه شما محدود می‌کند!

مگنولیای گل درشت (Magnolia grandiflora) یکی از انواع مشهور پرورش یافته‌ مگنولیاهای همیشه سبز است. این درخت دارای انواع گوناگونی است که هر کدام دارای خصوصیات متفاوتی هستند. مگنولیای گل‌درشت می‌تواند تا ارتفاع 150 سانتی‌متر رشد کند. نوع دیگر مگنولیاها Teddy Bear (خرس عروسکی) است. این درخت همانند اسمش خواستنی است و گل‌های درشت سفیدرنگی دارد. خرس عروسکی یکی از انواع گونه‌های جدید است که فرم کوچکی دارد و دارای برگ‌های براق فنجانی‌شکل با پشت کرک‌دار است.

گیاه رونده و پیچک‌مانند برای از بین بردن دید همسایه

شاید بتوان به جرات گفت که یکی از بهترین گزینه‌ها برای از بین بردن دید همسایه‌ها به فضای تراس خانه شما استفاده از گیاهان رونده مانند پوتوس است. گیاه پوتوس با نام علمی Epipremnum aureum به عنوان گیاهان آپارتمانی یا خانگی بسیار مناسب است؛ البته این را فراموش نکنید که فضاهای زیاد روشن برگ‌های آن را می‌سوزاند و در نهایت گیاه را از بین می‌برد. در صورتی که بالکن آپارتمان شما در سایه قرار نمی‌گیرید، بهتر است از این گیاه استفاده نکنید.

شرکت آسیادر با رعایت قانون پوشاندن بالکن، فضای داخلی منازل شما را با داشتن کادری مجرب به محیطی زیبا تبدیل میکند.

قانون پوشاندن بالکن

قوانین و ضوابط احداث بالکن

احداث بالکن در گذرها بر مبنای طرح تفصیلی است و هنگام ساخت‌ و ساز باید ضوابط آن رعایت شود. در این رابطه، در گذر های 10 تا 12 متر با لحاظ چهار متر ارتفاع، می ‌توان 50 سانتی‌ متر بالکن با مجوز شهرداری احداث کرد. در گذر های 12 تا 20 متر با رعایت چهار متر ارتفاع، 80 سانتی ‌متر بالکن و در گذر های 20 متر به بالا، با رعایت چهار متر ارتفاع، احداث 120 سانتی‌ متر بالکن بلا مانع است. در غیر این صورت، در کمیسیون ماده 100، رای به تخریب بالکن احداث‌ شده، داده می‌ شود.

در محاسبه سطح زیر بنای ایوان و بالکن در صورتی که از یک طرف بسته باشد، 1.2 مساحت آن و چنانچه طرفین بسته باشد 2.3 مساحت آن و چنانچه تمام جهت ‌های آن به وسیله دیواره شیشه یا شبکه مسدود شده باشد، تمام سطح آن جزء زیر بنا محسوب می‌ شود.همچنین در خصوص رابطه بین مساحت آپارتمان و میزان مورد نیاز بالکن باید گفت این امر باید طبق طرح تفصیلی شهر ها مد نظر قرار گیرد. مثلا بر اساس ضوابط معاونت شهر سازی شهرداری اصفهان، آپارتمان با وسعت کمتر از 100 متر مربع حداقل سه متر مربع بالکن، آپارتمان با مساحت 100 تا 200 متر مربع حداقل 4.5 متر مربع بالکن و آپارتمان با مساحت 200 متر مربع و بیشتر، حداقل 6 متر مربع بالکن باید داشته باشد.

بر همین اساس، ارتفاع استاندارد برای نرده ‌‌های جلوی بالکن حداقل 120 سانتی‌ متر است. نرده‌‌ ها باید به صورت یک تکه و بدون پله طراحی شوند و نباید به ‌گونه‌ای باشد که بچه ‌ها بتوانند خود را روی آن آویزان کنند. همچنین اگر کف‌‌ پوش بالکن، سنگ یا سرامیک باشد، به ‌راحتی قابل تمیز کردن است.بر اساس مصوبه کمیسیون ماده پنج در گذر های با عرض 10 تا 12 متر، مالکان ساختمان‌ ها می‌ توانند از طبقه دوم روی پیلوت 80 سانتی‌ متر، در گذرهای 12 تا 20 متر از طبقه دوم روی پیلوت 100 سانتی ‌متر و در گذرهای با عرض 20 متر نیز از طبقه دوم روی پیلوت 120 سانتی‌ متر، بالکن احداث کنند. بنابراین احداث بالکن در گذرهای کمتر از 10 متر ممنوع است.

 پوشاندن تراس با حصیر میتواند ایده مناسبی برای زیبا شدن فضای بالکن و تراس خانه شما شود.

 پوشاندن تراس با حصیر

پوشاندن دید تراس با پرده های حصیری و بامبو

این ایده شما را به طبیعت و زیبایی بیش تر در بالکن و تراس نزدیک می کند. چوبی بودن حصیر و بامبو می تواند در کنار گیاهان ترکیب جذابی را ایجاد کرده و در عین حال دید را نیز محدود نماید.

در دسترس بودن این متریال از دیگر دلایلی است که عملی شدن این ایده را بیش تر خواهد کرد.

امروزه به دلیل افزایش جمعیت ، فشردگی و همجواری بین ساختمان های مرتفع زیاد شده و افراد ساکن در ساختمان ها به فضای داخلی منازل همسایه های مجاور دید دارند که شرکت آسیادر مشتریان خود را در جهت انتخاب مناسب برای جلوگیری از دید همسایه ها همراهی میکند.

جلوگیری از دید همسایه ها

در زندگی شهرنشینی امروزی، با افزایش جمعیت، فشردگی و همجواری بین ساختمان ها زیاد شده و ساختمان ها ارتفاع گرفته اند. شاید شما هم بعد از گذشت مدت کوتاهی از سکونت در خانه جدید، متوجه شده باشید که با توجه به موقعیت قرارگیری ساختمان ها، همسایه شما به یکی از پنجره ها و در نتیجه به فضای داخلی منزل تان دید دارد. همه ما خانه را فضایی خصوصی برای خود و خانواده مان می دانیم و قطعا در چنین موقعیتی برای حفظ حریم شخصی خود دنبال راه حل خواهیم گشت. اگر دچار چنین مشکلی هستید، دیگر جایی برای نگرانی نیست.

برچسب شیشه مات کن برای حفظ حریم خصوصی خانه

قبل از هر چیزی باید به سراغ شیشه ها برویم و قطعا در چنین موقعیتی برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسانی برای حفظ حریم خصوصی خانه شما خواهد بود.

هنر ویترای و نقاشی روی شیشه در پنجره ها

در گذشته با شما از هنر ویترای، نقاشی روی شیشه در دکوراسیون داخلی خانه صحبت کرده ایم. با یک تیر دو نشان بزنید! با کمک رنگ آمیزی شیشه ها به این روش شما به راحتی می توانید دید همسایه را به فضای داخلی خانه از بین ببرید و در عین حال بر زیبایی فضای داخلی خانه تان بیافزاید. اگر چیدمان فضای داخلی منزل شما به سبک دکوراسیون ایرانی باشد، هنر ویترای می تواند به پنجره ها حال و هوای ارسی های رنگارنگ خانه های قدیمی ایرانی را با ظاهری مدرن و امروزی ببخشد.

استفاده از شیشه های مشجر در قاب پنجره

شیشه مشجر از طریق عبور ماده مذاب شیشه از بین غلطک های فلزی طرح دار تولید می شود. این غلطک های فولادی ضخامت های مختلفی را ایجاد کرده و طرح درخواستی را بر روی یک یا هر دو سطح شیشه حک می کنند. از شیشه های مشجر یا شیشه های طرحدار در محلی استفاده می شود که ما نیاز به عبور نور از بیرون به داخل را داشته ولی نخواهیم داخل ساختمان دیده شود. این نوع شیشه ها فضای داخلی منزل را کوچک نشان می دهند و موجب حذف کامل دید بیرون می شوند. انواع طرح و نقش های این شیشه ها را می توانید از بازار تهیه کنید.

حکاکی لیزر روی شیشه های درب و پنجره ها

اگر فکر می کنید که شیشه های مشجر موجود در بازار متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما نیستند و یا طرح و نقش آنها مورد علاقه شما نیست، روش دیگری هم برای حل این موضوع وجود دارد. طرح و نقش مورد نظر خود را سفارش بدهید تا به کمک دستگاه لیزر بر روی شیشه با ابعاد مناسب حکاکی شود. حکاکی لیزر روی شیشه امروزه به راحتی و بدون محدودیت در طرح قابل اجراست.و خیلی موارد که در پوشاندن بالکن از دید همسایه موثر است.

محافظ دید بالکن - در این مقاله در مورد موضوعات انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

SdqoKqfs2u

Top