سقف جمع شونده آلومینیومی یکی از راه حل های مدرن و شیک برای طراحی داخلی فضاهای مختلف است. این نوع سقف ها از برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و با توجه به نیاز و سلیقه شما، می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.



سقف جمع شونده آلومینیومی از قطعات آلومینیومی تشکیل شده است که به صورت قابل جدا شدن بر روی سیستم نصبی خود قرار دارند و با دستگاه های خاصی مثل ابزار تنظیم یا پیچ گوشتی محکم می‌شوند. این سقف ها به علت قابلیت جمع شدن و جدا شدن، برای تعمیرات و نگهداری آسان بوده و همچنین به راحتی قابل حمل هستند.

این نوع سقف ها در طراحی داخلی فضاهای مختلف، از جمله سالن‌های کنفرانس، رستوران ها، مراکز تجاری، و اتاق‌های کاری به کار می‌روند. طراحی بسیار زیبا و شیک این سقف ها، باعث می‌شود که فضایی بیشتر و بازتر به وجود بیاید و به ظاهر کلی اتاق یا فضای کاری شما زیبایی و شیکی بیشتری بدهد.


r7TFDobE2J

سقف جمع شونده آلومینیومی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف اتوماتیک - سقف متحرک برقی - اجرای سقف متحرک - انواع سقف های متحرک خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف جمع شونده آلومینیومی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف جمع شونده آلومینیومی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف جمع شونده آلومینیومی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف اتوماتیک - سقف متحرک برقی - اجرای سقف متحرک - انواع سقف های متحرک با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف جمع شونده آلومینیومی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف جمع شونده آلومینیومی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف اتوماتیک - سقف متحرک برقی - اجرای سقف متحرک - انواع سقف های متحرک).


di1Ydsgt2h

سقف جمع شونده آلومینیومی

سقف جمع‌شونده آلومینیومی، یک وسیله‌ی کاربردی برای محافظت از شما و اتومبیل‌تان از نور مستقیم خورشید است. این مدل سقف همچنین زیبایی بسیاری برای نمای بیرونی ساختمان شما به همراه دارد و مکان مناسبی جهت استفاده از فضای بیرونی منزل شما، بدون نگرانی از تغییرات جوی و آب و هوایی برایتان به وجود می‌آورد.

سقف جمع‌شونده آلومینیومی،‌ علاوه بر باز و بسته شدن به صورت عادی، با استفاده از تیغه‌های آلومینیومی کج خود، به صورت چرخشی موجب عبور نور خورشید می‌شود و در عین حال هوا را جریان می‌دهد که فضای زیر آن همچنان خنک بماند. تیغه‌های آلومینیومی سقف را همچنین می‌توان به طور کامل بست تا سقف کامل و محکمی متناسب با نیاز شما ساخته شود.

این مدل سقف متحرک، مقاومت خیلی بالایی در تحمل فشار سنگینی برف و باران دارد. سقف آلومینیومی جمع شونده برقی،‌ به راحتی و با فشار دادن یک دکمه باز و بسته می‌شود و حتی با دادن برنامه به آن می‌توان آن را به صورت اتوماتیک نیز استفاده کرد.

سقف جمع شونده آلومینیومی     

پره‌های آلومینیومی سقف جمع‌شونده ...

پره‌های آلومینیومی سقف جمع‌شونده آلومینیومی، مهمترین بخش در ساختار سقف‌اند. موتور این سقف، پره‌ها را به صورت افقی از ۰ تا ۱۳۵ درجه باز و بسته می‌کند. لوله‌های زهکشی یکپارچه استفاده شده در اسکلت این سقف، آب ناشی از بارش برف و باران را به وسیله‌های سیستم‌های زهکشی تعبیه شده در آن، تخلیه می‌کند و سطح رویی سقف،‌ خشک می‌ماند.

اما نگران سروصدای بارش باران روی تیغه‌های آلومینیومی سقف نباشید زیرا این تیغه‌ها، با پلی‌استایرن منبسط‌شده،‌ پوشانده و عایق شده‌اند و باعث کاهش قابل توجه سر و صدای ناشی از بارش باران می‌شوند.

سقف‌های جمع شونده آلومینیومی برقی، سیستم‌های ایده‌آلی برای استفاده در فضاهای شخصی یا تجاری و سایر اماکنی هستند که به سایه‌بانی بسیار شیک و مستحکم احتیاج دارند. این ابزارهای هوشمند، برای شما و خانواده و دوستانتان، فضای بسیار راحتی را در هوای باز فراهم می‌کنند.

سقف جمع‌شونده آلومینیومی، طراحی مدولار دارند که باعث می‌شود محافظت بیشتری به نسبت دیوارهای شیشه‌ای یا روکش‌شده و پرده‌های عمودی در برابر تغییرات آب و هوایی و حفظ حریم شخصی از خود نشان دهند. سقف‌های آلومینیومی را می‌توان در هر طرح و ابعادی و کاملا به صورت سفارشی و براساس نیاز و سلیقه‌ی شما یا نمای بیرونی ساختمانتان طراحی و تولید کرد.

مزایای عمده سقف‌های متحرک آلومینیومی

عمر طولانی :

آلومینیوم بر خلاف پوشش پارچه ای ، زیر وزش بادهای سنگین و باران پاره نمی شود . به لطف تیرها و پرانتزهای پشتی ، محکم در جای خود قرار می گیرد و اطمینان حاصل می شود که در هوای نامطلوب خم نشود. سقف های آلومینیومی همچنین در برابر گرمای بی حد و حصر مقاومت می کنند و باعث رشد قارچ و رشد کپک نمی شوند و از این رو عمر طولانی تری دارند.

نگهداری بسیار کم سقف جمع شونده آلومینیومی :

سقف متحرک آلومینیومی ، با دوام طولانی مدت به لطف سطح آلومینیوم ، به کمترین میزان تعمیر و نگهداری نیاز دارد. آب از سطح سقف ها به راحتی تخلیه می شود و با آن خاک ، برگ و زباله ها را می برد. آلومینیوم سطح صافی دارد و آب را در میان سقف ها جمع نمی کند و به مرور زمان از آسیب رساندن آب جلوگیری می کند.

وزن سبک :

وزن مخصوص آلومینیوم یک سوم فولاد است. بنابراین، بسیار سبک است و حمل آن نیزآسان است.

سقف جمع شونده آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی :

لایه اکسید آلومینیوم حتی در هنگام رطوبت ، از خوردگی پروفیل آلومینیومی محافظت می‌کند. علاوه بر این ، سطح آن را می‌توانید برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی مقاوم سازی کنید. این می‌تواند شامل : آنادایز و یا رنگ الکترو استاتیک باشد.

بی خطر و سازگار با محیط زیست :

آلومینیوم یک ماده غیر سمی است که هیچ گونه ماده مضری که به طبیعت آسیب برساند را انتشار نمی‌دهد و هیچ گونه گاز سمی نیز وارد محیط نمی‌کند و کاملا قابل بازیافت است.

ظاهر جذابِ سقف جمع شونده آلومینیومی :

لازم نیست که دکوراسیون فضای محوطه ی سقف متحرک خود را تغییر دهید. این سقف می‌تواند به تنهایی جلوه جذابی ایجاد کند و نمای شیک و مدرنی به ساختمان شما ببخشد.


og409kqT6O

سقف جمع شونده آلومینیومی - در این مقاله در مورد موضوعات سقف اتوماتیک - سقف متحرک برقی - اجرای سقف متحرک - انواع سقف های متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top