سایه گستر آسیا با کمال میل اعلام می نماید که در اسرع وقت با کادری حرفه ایی از مهندسین و مشاورین در جهت نصب و اجرای هر نوع درب شیشه ای گرد در خدمت شما مشتریان گرامی می باشند. ارائه20% تخفیف در خرید درب شیشه ای گرد و مشاوره های قبل خرید رایگان ما نشان حسن نیت این مجموعه عظیم صنعتی می باشد.

ارزانترین-قیمت-درب-های-شیشه-ای-گرد-با-20%-تخفیف-ویژه

در این مطلب به معرفی درب های شیشه ای گرد خواهیم پرداخت اما نکته ایی که ما همیشه بر آن تاکید می نماییم این می باشد که قبل خرید هر نوع وسیله ایی همواره از متخصصین مربوطه مشاوره دریافت نمایید لذا در مورد درب های شیشه ای گرد نیز ما شرایطی را در داخل مجموعه سایه گستر آسیا فراهم نموده ایم تا شما بتوانید علاوه بر دریافت مشاوره های رایگان, از لیست قیمت 20% تخفیف درب های شیشه ای گرد بهرمند شوید بنابراین شما میتوانید با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522 تماس گرفته و از این شرایط استفاده نمایید .  

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی را می توان به صورت تمام دایره اجرا کرد که در این حالت درب، فرم استوانه پیدا می کند. درب هایی که به شکل دایره کامل ساخته می شوند، شامل چهار لت ثابت و چهار لت متحرک می باشند که این مسئله میزان تبادل هوا و در نتیجه اتلاف انرژی را به کمترین حد ممکن می رساند.

درب اتوماتیک شیشه ای دایره ای حرکت 360 درجه ای دارند. درب های اتوماتیک منحنی با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از زیباترین نوع درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد که با توجه به طراحی و معماری فضا به شکل نیم دایره، دایره کامل و یا قوسی از یک دایره و کاملاً سفارشی ساخته و اجرا می گردد.

از ویژگی های بارز این نوع درب ها، زیبایی خاص و هم خوانی ترکیب هندسی با معماری مرکب از فضاها یا سازه های منحنی می باشد.

استفاده از این دربها در مکانهایی که در معماری آنها از ترکیبات منحنی استفاده شده است زیبایی و هارمونی دو چندانی را ایجاد می کند. همچنین با نصب این دربها به صورت دایره کامل باعث ایجاد یک فضای استوانه ای می گردد که این فضا تبادل هوای داخل و بیرون را به حداقل رسانده و اثر قابل توجهی در جلوگیری از اتلاف انرژی و نفوذ گرد و خاک و دیگر عوامل طبیعی به داخل ساختمان و همچنین عدم تداخل نفرات در هنگام ورود و خروج می گردد.

درب اتوماتیک نیمه گرد دارای شیشه های منحنی جهت زیبایی ساختمان و مکان هایی که ورود و خروج آن دایره ای شکل می باشد و قابل طراحی با دو ورودی است مناسب می باشد.

از انواع درب های شیشه ای گرد می توان به درهای کرو اشاره داشت. خصوصیت بارز این مدل قابلیت انعطاف در طراحی آن است، به صورتی که می توان آن را با نمای ساختمان هماهنگ نمود.

درب های کرو یا همان نیمه گرد در کلیه ی مکان ها قابل نصب می باشند. استفاده از این نوع درب های اتوماتیک گزینه ی مناسبی برای مکان هایی نظیر هتل ها مجتمع های تجاری و اداری، اماکن گردشگری و ... می باشد. از لحاظ ظاهری این گونه دربها می توانند نیمه دایره، دایره کامل و یا حتی منحنی هایی با ساختار نمای ساختمان طراحی و در محل نصب گردند.

درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد دارای ویژگی های کاربرد آسان و راحت در باز و بسته کردن درب اتوماتیک – مصرف انرژی پایین و راحت باز و بسته شدن - قابل استفاده برای افراد مسن می باشد.

در این روز ها بخاطر استفاده ی زیاد و کاربردی و روان دربهای اتوماتیک شیشه ای و انواع ویژگی های خوب این نوع دربها و مزیت های استفاده از این دربها نسبت به بقیه درب های موجود در بازار درب اتوماتیک دارد در مکان های مختلفی از آنها استفاده می شود. 

برخی از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای شامل این موارد می باشد:۱- کاربرد آسان و راحت در باز و بسته کردن درب اتوماتیک 2- از لحاظ مصرف انرژی صرفه جویی میشود. 3- قابل استفاده برای افراد مسن و ناتوان جسمی بدون دخالت دست ها.

امروزه استفاده از انواع در بهای اتوماتیک در بسیاری از فضاها رواج پیدا کرده است. همانند فروشگاه های بزرگ و لوکس ، اداره های مختلف و مکان های دولتی مثل بانک ها و هتل ها و فرودگاه ها و … . درب اتوماتیک نیم گرد شیشه ای که یک نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد در مکان ها و فضاهایی بیش تر قابل استفاده می باشد که از لحاظ نمای ظاهری حالتی کمانی یا نیم دایره ای دارد که البته زاویه قوس این دربها بستگی به سلیقه درخواست کنندگان و مشتریان و نوع محل مورد استفاده دارد .

درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد در سایه گستر آسیا با رنگ ها و طرح های مختلفی عرضه می شود که البته این رنگ ها طبق سلیقه و خواسته های مشتریان است با طرح ها و رنگ های مختلف در شیشه و فریم شیشه های استفاده شده در این محصول ، درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد مانند سایر انواع دربهای اتوماتیک تلسکوپی و یا درب کشویی در چندین رنگ و طرح وجود دارد ( مانند آنادایز طرح چوب فریم  و … . ) که در این مورد نیز سلیقه با مشتریان می باشد .

 

 

ارزانترین-قیمت-درب-های-شیشه-ای-گرد-با-20%-تخفیف-ویژه

شکل ظاهری درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد بسیار لوکس و دارای طرح های زیباست و به محل مورد استفاده ظاهری زیبا می بخشد .  درب اتوماتیک شیشه ای برای محل هایی که محدودیت فضا دارند مناسب است ، این درب ها به دلیل اینکه به صورت نیم گرد یا تمام گرد هستند نصب می شوند گزینه مناسبی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی می باش. عملکرد این نوع دربهای شیشه ای مانند درب کشویی می باشد با این تفاوت که این نوع درب به صورت منحنی طراحی شده است . یکی دیگر از مشخصات درب اتوماتیک نیم گرد جلوگیری از هدر رفتن سرمایش در تابستان و گرمایش در زمستانها است .

از مزایای مهم بارز این نوع درب ها می توان به فضاهای کم عرض – زیبایی - پر قدرت و کارا برای درب های سنگین - سازگاری با سیستم های BMS- سیستم ضد برخورد و حرکت بی صدا و روان آن اشاره نمود.

  • مناسب فضاهای کم عرض
  • زیبا و سازگار با نماهای منحنی
  • قابل اجرا به صورت نیم دایره، دایره کامل و یا بیضی
  • امکان ارتباط با انواع سیستم های کنترل تردد و BMS
  • دارای میکروکنترل هوشمند با انواع تنظیمات کاربردی برای کاربران
  • دارای سیستم ضد برخورد هوشمند
  • پر قدرت و کارا برای درب های سنگین
  • طراحی منحصر به فرد، کارایی بالا و سیستم متحرک هوشمند
  • حرکت بی صدا، روان و سریع
  • افزایش میزان بازشوی عرض دهانه به طور اتوماتیک به منظور تسهیل در رفت و آمد دو طرفه

ما در شرکت سایه گستر آسیا به صورت شبانه روزی و 24 ساعت هفته در خدمت شما بزرگواران خواهیم بود ...

 


Top