پارتیشن شیشه‌ای تک جداره یک ابزار موثر برای جداسازی فضاها در محیط‌های اداری و مسکونی است. این نوع پارتیشن با استفاده از فریم دار یا فریم لس، به راحتی قابل اجرا و نصب می‌باشد. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای تک جداره باعث حفظ حریم خصوصی بدون محدود کردن دید افراد می‌شود و همچنین می‌تواند به حدی مانع عبور صدا شود و به‌طور همزمان نور را در تمامی فضای داخلی منتقل کند.



این نوع پارتیشن شیشه‌ای به صورت ریلی و تاشو نیز قابل نصب است. پارتیشن شیشه‌ای ریلی و تاشو (لولایی) از یک قسمت شیشه‌ای ثابت و یک قسمت شیشه‌ای متحرک (که به عنوان درب عمل می‌کند) تشکیل شده است.

پروفیل‌های استفاده شده در پارتیشن شیشه‌ای تک جداره از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند که دارای مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند. شیشه‌های استفاده شده در این نوع پارتیشن، شیشه‌های سکوریت با ضخامت 10 میلی‌متر می‌باشند که بسیار مقاوم هستند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. همچنین، بسته به نیاز کارفرما، امکان استفاده از شیشه‌های لمینت نیز وجود دارد که مقاومت پارتیشن را تا چندین برابر بیشتر می‌کنند.

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع لیست قیمت پارتیشن شیشه ای- پارتیشن شیشه ای منزل- پارتیشن شیشه ای فریم لس- پارتیشن شیشه ای رنگی- پروفیل پارتیشن شیشه ای- قیمت پنل های شیشه ای- پارتیشن کشویی شیشه ای- پارتیشن شیشه ای چیست خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پارتیشن شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پارتیشن شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت پارتیشن شیشه ای- پارتیشن شیشه ای منزل- پارتیشن شیشه ای فریم لس- پارتیشن شیشه ای رنگی- پروفیل پارتیشن شیشه ای- قیمت پنل های شیشه ای- پارتیشن کشویی شیشه ای- پارتیشن شیشه ای چیست با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارتیشن شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 پارتیشن شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

پارتیشن شیشه ای چیست

پارتیشن شیشه ای یا (دیوارهای پارتیشن شیشه ای) پانل های شیشه ای با کیفیت بالا و بدون بار هستند که به عنوان تقسیم کننده اتاق عمل می کنند.  پارتیشن شیشه ای برای باز کردن یک اتاق و ایجاد محیط های کاری با هوای آزاد عالی هستند. سیستم های دیواره شیشه ای معمولاً به صورت   شیشه کامل (سقف تا دیوار) هستند. قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره -  که با استتفاده از قاب های آلومینیومی یا سایر سخت افزارهای نصب این سیستم ها را در جای خود نگه می دارند.

این شیشه داخلی به طراحان و معماران اجازه می دهد تا یک اتاق را تقسیم کنند ، بدون آنکه فضای طبقه و انتشار نور را فریب دهند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای برای ایجاد محیط های کار راحت و کاربردی اداری ایده آل هستند. هنگامی که به شما اجازه می دهد نور طبیعی در فضای معین جریان یابد ، نحوه تعامل اشکال ، رنگ ها ، الگوهای ، بافت ها و افراد تغییر می کند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای نیز یکی از ساده ترین راه های به روزرسانی یک فضای اداری یا تجاری است.

پارتیشن های شیشه ای امروزه در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگرد و هر فرد یا شرکتی از آنها برای اهداف خاصی که دارند استفاده می کنند و پارتیشن های شیشه ای امروزه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود . قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره - این می تواند یکی از راه حل های مناسب برای آن دسته از افرادی باشد که برای خرید پارتیشن شیشه ای دچار مشکل هستند.

tYOWQPwo5a

 مزایای  پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اغلب مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند دیوار سفالی هستند.

این سیستم های شیشه ای تجاری مقیاس پذیر هستند.

شما می توانید دیوارهای پارتیشن شیشه ای را تنظیم کرده و به یک بخش وسیعی از نیازها برسانید.

در مقایسه با دیوار سفالی پارتیشن های شیشه ای  ثابت و متحرک هستند.

با توجه به کدورت آنها ، دیوارهای شیشه ای اجازه می دهند تا نور طبیعی در فضای کار قرار بگیرد.

دیوارهای شیشه ای بدون قاب نیاز شما به نور اضافی را کاهش می دهد.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای بدیهی است که شفافیت بیشتری دارند.

مشتری ها و کارمندان همه از دیدن کسانی که با آنها کار می کنند قدردانی می کنند.

دیواره های پارتیشن احساس باز بودن  می کنند

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره - در این مطلب در مورد موضوعات لیست قیمت پارتیشن شیشه ای- پارتیشن شیشه ای منزل- پارتیشن شیشه ای فریم لس- پارتیشن شیشه ای رنگی- پروفیل پارتیشن شیشه ای- قیمت پنل های شیشه ای- پارتیشن کشویی شیشه ای- پارتیشن شیشه ای چیست مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top